Sizce Türkiye Futbol Federasyonu'nun kararı doğru mu?

'Güncel Bilgiler' forumunda ZORBEY tarafından 13 Temmuz 2011 tarihinde açılan konu

?

Türkiye Futbol Federasyonu’nun şike soruşturmasındaki kararı doğru mu,yanlış mı

  1. Doğru

    9 oy
    75.0%
  2. Yanlış

    3 oy
    25.0%

  1. Cevap: Sizce Türkiye Futbol Federasyonu'nun kararı doğru mu?

    malesef futboldan anlamam..
     



  2. Cevap: Sizce Türkiye Futbol Federasyonu'nun kararı doğru mu?

    Madem delil yok bunca insan neden tutuklandı.Zaten bu işin sonu belli hele biraz zaman gecsin ve bu mesele sıcaklıgını yitirsin olayın üstünü kapatırlar hiç kimseye bir şey olmaz.
     



  3. Cevap: Sizce Türkiye Futbol Federasyonu'nun kararı doğru mu?

    bence yanlış,çönkü bu şike yılardır oluyor ve sonuna kadar gidilmeli.sadece fenebahçeye veya bi kaç klübe mal etmek yanlış bir karar.başkanımızı boşu boşuna içerde tutuyorlar.
    örnek: geçen sene galatasaray bursa maçı alisamiyen stadındaki oynan lig maçında şike bence vardı neden kimse onu konuşmuyor ve benzeri maçları çok.karabük trabzon maçında sanki şike yok gibi herkes fenerbahçenin üzerine geliyor.olmaz bence böyle bir haksızlık.:f196:
     



  4. Cevap: Sizce Türkiye Futbol Federasyonu'nun kararı doğru mu?

    :f20:Olmaz tabi haksızlık bu

    Discoverer size Katılıyorum Efendim:f40:
     



  5. Cevap: Sizce Türkiye Futbol Federasyonu'nun kararı doğru mu?

    Karar doğru mahkeme sonuçlanasıya herkez suçsuzdur. Şike yapanların hepsini atsınlar içeri parayla kendini çok büyük bişi sananlarında mapushane duygusu tatmalarında sakınca görmüyorum efendin:)
     



  6. Cevap: Sizce Türkiye Futbol Federasyonu'nun kararı doğru mu?

    efendie:efendim ben farklı bişey sölemedim tabiki suçluyu haklı bulmuyorum ama aziz yıldırıma ve içerdekilere herkese sadece haksızlık yapılıyor.çönkü bu kadar lig ve şike sadece bu bir kaç kişimi yapıyor.çok komik değilmi sence.tutuksuzda yargılanabilirler,mahkeme karar verdikten sonra en büyük ceza versinler.
    ben bir fenerbahçeli olarak eğer şikeyle ne kadar şapmiyonluklarımız varsa hepsini geri versinler ve düşürsünler.sadece bize uygulanmasınlar.
     



  7. Cevap: Sizce Türkiye Futbol Federasyonu'nun kararı doğru mu?

    Ben Bi Beşiktaşlı Olarak Yazmayı Uygun Gördüm..

    Madem O Kadar Kişi İçerde Şike VarDemketir ve UEFA da %1 Bile Şike Varsa En Agır Cezalar Vericeksiniz Dedi.Madem Elde Delil Yok Neden İçeri Alıyosun.Alıyosanda Cezasını Vericeksin..
     



  8. Cevap: Sizce Türkiye Futbol Federasyonu'nun kararı doğru mu?

    Gün aydin olunca çok insan bişiler söyler belkide ellerinde yeterince delil vardır. Kanunun kestiği parmak acımaz... Bekleyelim görelim saygılar.
     


Yükleniyor...