Kırmızı Koltuk (Murat)

#1


Bu haftanın Kırmızı Koltuk Konuğu forumdasın adminlerinden murat
O DJ impatarator

muratçım kardeşim öncelikle Hoşgeldin
otur şöyle kırmızı koltuğa ve rahatla
Hemen ikramlarımıda yapıyorum sana buz gibi meyve suyu bende:f70: bir fincan alayım
Arzu edersen yemekte yaptırdım buyur :f10: burada herşey bol ve rahatmış öyle diyorlar

Evet hoşgeldin bölümünün ardından hemen sorulara geçiyorum

1- sana kolay sorular sorayımki ne olur ne olmaz en sevdiğin sanatçıları sıralayabilirmisin

2- forumdasa la tanışman bir tesadüfmü yoksa davetmi edildin

3- şu anki mesleğini severekmi yapıyorsun yoksa idealin başka bir meslekmiydi
4 hayatta olmassa olmazların varsa sıralarmısın

Şimdilik benden bukadar murat kardeşim seni şimdi diğer dostlarımızın soruları ile başbaşa bırakacağım
Dipnot olarak Seni seviyorum kardeşim.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
#2
Öncelikle Hoşbuldum...

burada baya terleyecek gibiyim...

meyve suyu içinde teşekkürler Abi...

Şimdide soruları cevaplandırayım...

1-) Tabiiki herkesin bildiği gibi ;) Kıraç daha sonra Teoman, Haluk Levent ve Funda Arar gelir...

(Her tür müziği dinlerim o anki ruh halime göre müzikleri seçerim...)

2-) Forumdaş ile tanışmam King ve şuan aramızda olmayan bir arkadaşımız sayesinde oldu...

(İyi ki de tanıştırmış sizin gibi gerçek dostlarla tanışma fırsatım oldu...)

3-) Hayalimdeki meslek Hava Harp Okulunda okuyup asker olmaktı...

Ailevi sebeplerden dolayı bu hayalimi gerçekleştiremedim...:(

Reklamcılık yapıyorum ve mesleğimi çok seviyorum...

(İşimi severek ve zevkle yapıyorum...)

4-) Olmazsa olmazlarım tabiiki Çocuklarım ve Ailem...

Daha sonrada ikinci ailem Forumdaş geliyor...


Dip not bende seni seviyorum Abi... İyiki burada ve bizlerlesin...

Ayrıcada bana DJ İmparator lakabını takan Ethiopia Abişe ve Sana çok teşekkürler...

Sizleri seviyorum Forumdaş ailesi...
 
#3
Selammmm Murat Abii.. Öncelikle hoşgeldin diyorumm.. Merak etme ilk birkaç sorudan sonra terlemiyorsun.. Zevkli bile gelebiliyor..

Murat Abicim sen herkesin çok sevdiği , canayakın,sevecen, iyi kalpli, ağırbaşlı, iyi bir abi, iyi bir dostsun..

:f29: :f29: :f29:

Ayrıca Co adminimiz ve biricik İmparatorumuzsun..:f114:

Sana birkaç soru sormadan gitmeyeyim dedim..:f59:

1) Hayata bakış açın nedir ..?

2) Forumda en sevdiğin bölüm hangisidir..?

3) Bir de çocukken nasıl bir öğrenciydin..?


Şimdilik bu kadar yeter.. Hee bu arada klimanın kumandası bende kalmış.. Sana devredeyim..

Kolay gelsin Murat Abi..

Ben de dipnot olarak ekleyeyim.. Seni çook seviyorum..;)
 
#4
Ben Zaten Seni Burada Biliyordum Hos Geldin Beş Gittin Demeyeceğim.
Hiç Dj Liğine şahit Olmadim şahsen.
Işimi Seviyorum Demişsin.hiiihh Ben Den Fazla Olamaz.
 
#5
Kırmızı koltuğa hoşgeldin Murat. :f77: Koltuğa çok yakışmıssın. Meyva suyun bitmiş gözüküyor. Ben sana ikram edeyim.Yanında :f35: hayır demezsin sanırım.;) veeee hemen sorularıma geçeyim.

Hepimizinde bildiği gibi sen bu forumun en eski üyerinden birisin.
1-)Foruma ilk geldiğinde neler hissettin.
2-)İlk açtığın konuyu hatırlıyormusun.(Ben geldim ve tanışma konusu hariç)
3-) Seni ilk geldiğin günlerde bazen Sade bazen Murat nicki ile gördük.Neden iki nick kullanma gereksinimi duydun. 4-)Forumda veya radyo sohbetlerinde keşke şunu böyle yapmasaydım yada bu sözleri söylemeseydim dediğin oldumu.
5-)Radyoda tekrar dj lik yapmayı düşündün mü? ve yeniden dj imparatoru olmayı ister misin?
6-) Forumdas dostlarımızdan bazıları şu an aramızda yok ve şu an biri gelecek olsa kimin gelmesini isterdin.
7-) Son olarak kendini 3 kelime ile tarif eder misin?

Umarım fazla soru sormamışımdır. Ben sustum artık veee sana kolay gelsin.
 
#6
Hoşbuldum Kardeşim...

Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim...

Gelelim sorularına...

1-) Hayat felsefeme gelince herkesin kendi siyasi görüşü ve inancı var benimde kendime göre siyasi bir görüşüm ve inancım var ve onları yaşıyorum...

2-) Forumda en çok Kişisel Çalışmalar bölümü ilgimi çekiyor...

(Tamamen yürekten ve emek verilerek hazırlandığı için...)

3-) iyi bir öğrenciydim sanırım... Sınıf birincisi olurdum hep...

Kumanda için teşekkürler burası çok sıcak olmaya başlamıştı...

Dipnot bende seni çok seviyorum Kardeşim...
 
#8
meyve suyu ve pipo için teşekkürler Dilek...

meyve suyumu yudumlarken sorularınıda cevaplayayım...

1-) Buradaki üyelerin sıcak yaklaşımıyla çabuk alıştım foruma...

2-) İlk attığım konu buydu sanırım hafızam beni yanıltmıyorsa...

Sensiz Yaşayamam

Dışarıda yağmur yağıyor
Bu aşık hasretinle boğuşuyor
Ellerim sensiz üşüyor
Ben sensiz yaşayamam

Sarar beni dünya nimetleri
Sadece avutur gündüzleri
Ama yalnızlık çarpar geceleri
Ben sensiz yaşayamam

Her gece rüyalarımdasın
Çaresizce yaşarım yasın
Olamasan da hep yanımdasın
Ben sensiz yaşayamam

Baktığım her yerde
Gördüğüm her gençte
Seni ararım mahşerde
Ben sensiz yaşayamam

Alper Aktaş


3-) foruma ilk Wunsch (Almanca Murat) nicki ile kayıt oldum...

daha sonrada Sade olan herşeyi sevdiğim için Sade nickini tercih ettim...

zamanla yorumlarda arkadaşlarımız Sade yerine emeğine sağlık Murat yorumları yaptıkları için kendi ismime geçtim...

4-) Tabiiki oldu... zaman zaman yanlış anlaşılmalar olabiliyor... bunlarıda aile içinde çözüyoruz... çünkü biz büyük bir Aileyiz...

5-) Tekrar DJ'lik yapmayı düşünmedim... Çok değerli DJ arkadaşlarımız var hepside birbirinden güzel yayınlara imza atıyorlar... Özellikle canlı performansları ve anonslu yayınlar çok güzel... Benim yapamıyacağım birşey...

6-) Öncelikle hepsinin geri gelmesini isterim bir isim vermem gerekirse Sudeniz'in dönmesini isterim... En son benim DJ'lik yaptığım bir yayında bir yanlış anlama yüzünden ayrıldığını daha açıkçası benim yüzümden forumdan ayrıldığını düşünmüşümdür hep...:( o günü sende hatırlarsın sanırım radyoda zaman zaman yaşanan yazıların gözükmeme sorunu vardı...:(

7-) Evli ve Çocuklu...
 
#9
murat kardeşim klima arızalanmış yenilendi bilgi vereyim
buarada soğuk içeceklerden getirdim buyur :f70: afiyet olsun
 
#11
Kırmızı koltuğa hoşgeldin Murat
benim sormak istediğim soru şu
dünyaya yeniden gelme imkanın olsaydı ve sana bir hak tanınsaydı
nerde, kim olarak, ve hangi çağda yaşamak isterdin?
birgün yaptığın bir hatayı telafi imkanı tanınsaydı düzeltmek istediğin en büyük hatan nedir?
hatasız kul olmaz mı, yoksa her hata bir ders midir?
 
#12
Hoşbuldum Hazan...

1-) bir ağaç olarak olabilir...

“Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine”

demiş Nazım Usta...

2-) çok özel bir soru...:(


3-) hatalar insanlara mahsustur..

önemli olan hatalarımızdan ders alabilmemiz...

ne yazık ki ben aynı hatalara düşmekten kurtulamıyorum...:(
 
#13
Merhaba Murat..
Öncelikler Forumdaşta sevilip sayılıyorsun ve çizgin çok güzel
Sorum kısa ve kolay olacak
Dostluk nedir senin için, dostlarında aradığın özellikler nelerdir?
Ve..
Günlük yaşantında en çok kullandığın sözcük nedir?
 
#14
öncelikle güzel düşüncelerin için teşekkür ederim Yaren...

Gerçek dost elini tuttuğunda kalbine de dokunandır...

demiş Gabriel Garcia Marquez...

bende bu sözü çok severim...

insanın hayatı boyunca birçok arkadaşı olabiliyor ama gerçek dost çok zor...

benim dostlarımdan beklentim manevi olarak yanımda olmaları sadece...

her zaman onlarda yanımda olmuşlardır...

ikinci soruna gelince günlük hayatımda en çok kullandığım kelime CANIM...
 
#15
muratçım yine ben geldim soğuk içeceklerden getirdim sana :f90:
afiyet olsun sonra deme abi hiç uğramadın diye

ee gelmiş ikenede bir soru sorayım forumdasla tanışmadan önce bir başka paylaşım sitesinde bulundunmu
teşekkürler
 
#16
Merhaba murat
Kırmızı koltuğa hoşgeldiniz öncelikle
Benim de hasbelkader sorularım olacak soğuk soğuk buyurun
Dostlar herşeyi sormuş aslında
ben ne sorsam ki?

1. Sizin forumdaki En leriniz örnek: (en iyi konu, eniyi arkadaş, en çok çalışan, en sıcak kanlı vs.)
2. Hayattaki enlerin nelerdir?
3. Sezon sonu tekrar dj liği düşünüyormusun (:oops: Bana yayınınızı dinlemek hiç nasip olmadı)

Kolay sorular seçtim hadi sen cevaplaya dur
Lider Abi klima bozukmudur ne çok sıcak burası bea
 
#17
muratçım yine ben geldim soğuk içeceklerden getirdim sana :f90:
afiyet olsun sonra deme abi hiç uğramadın diye

ee gelmiş ikenede bir soru sorayım forumdasla tanışmadan önce bir başka paylaşım sitesinde bulundunmu
teşekkürler

Öncelikle içecekler için teşekkürler Abi...

sorunun cevabına gelince...

evet daha önce başka bir paylaşım forumunda moderatör olarak görev yapıyordum...

ayrıca büyük bir oyun sitesinde operatörlük yapmıştım...

Forumdaş'a ilk geldiğimde gözüme çok güzel göründü ve burada kaldım...

Bir daha da gidemedim...

Forumdaş ile beni tanıştıran King ve şu an aramızda olmayan arkadaşımıza tekrar teşekkür ederim...

Burada sizlerle olmaktan dolayı çok mutluyum....

Abi klimayla bir ilgilensen diyorum arıza yaptı gene...
 
#18
Merhaba murat
Kırmızı koltuğa hoşgeldiniz öncelikle
Benim de hasbelkader sorularım olacak soğuk soğuk buyurun
Dostlar herşeyi sormuş aslında
ben ne sorsam ki?

1. Sizin forumdaki En leriniz örnek: (en iyi konu, eniyi arkadaş, en çok çalışan, en sıcak kanlı vs.)
2. Hayattaki enlerin nelerdir?
3. Sezon sonu tekrar dj liği düşünüyormusun (:oops: Bana yayınınızı dinlemek hiç nasip olmadı)

Kolay sorular seçtim hadi sen cevaplaya dur
Lider Abi klima bozukmudur ne çok sıcak burası bea

Merhaba By_TuaL...

içecekler için teşekkürler bu sıcak odada soğuk soğuk çok iyi geldi...

Cevaplara gelince...

1-)

a-) Bana göre en iyi konular kişisel çalışmalar nede olsa kopyala yapıştır değil emek verilerek yapılan çalışmalar...

b-) En iyi arkadaş için tek bir isim veremem ama tüm Forumdaşlılar iyi birer arkadaş..

isim vermeme gerek yok onlar zaten kendilerini biliyorlar...

c-) En çok çalışanlar...

genelde bütün arkadaşlarımız çalışıyor ama benim gözüme batanlar...

Aysell, By_TuaL, Hazan...

en az çalışan üye de benim sanırım...

d-) En sıcakkanlı...

politik bir cevap vereyim burda Bütün Forumdaşlılar sıcakkanlı...

2-) Hayattaki enlerim...

En büyük hayalim çocuklarıma iyi bir gelecek verebilmek...

işimde başarılı olmak...

en çok sevdiğim şarkıcı Kıraç...

en çok sevdiğim yerli sanatçılar Şener Şen & Türkan Şoray...

en çok sevdiğim yabancı sanatçılar Nicolas Cage & Halle Berry...

en çok sevdiğim web sitesi forumdas.net...

3-) DJ'lik zor bir iş...

Şuan yayın yapan DJ arkadaşlarımız çok başarılılar...

Ama Patron iyi ve sorunsuz bir PC hediye ederse neden olmasın...
 
#19
sevgili kardeşim murat senin bizim üzerimizdeki emeğini
kimse inkar edemez seni yürekten seviyor ve bir o kadarda
sayıyorum sana İMPARATOR lakabını zannedersem ben
takmıstım
1) o zaman kendini nasıl hissetmiştin
2)forumdaki sıcaklık sana tatminkar geliyormu
3)su anda kimi,nle beraber olmak isterdin
baska sorum yok
teşekkürler kardeşim seni reelden tanımak isterdim.
 
Üst