forumun beyleri işyerinde kaçamak yaparken

'Resimli Konular' forumunda Deniz tarafından 12 Haz 2008 tarihinde açılan konu

  1. evettt arkadaşlar hep çok yoğunummm çok çalışıyorummmmm diyen forumumuzun gözde beylerinin işyerindeki kaçamaklarının resimleridir:))

    Lider Msn i Meşgule almış bizede hesap kapatıyorum arkadaşlar özürrrr derkenki hali:f106:

    Screenshot 1.png
    kardeşim murat msn'sini dışarda ayarlar birde ileti yazar atölyede diyeee bakın ne yapıyor:f106:


    Screenshot2.png

    işte by tual oda bize müşteri geldi özür dediği haldeki resmi


    Screenshot3.png

    veee işte karlll. karl sen kendi saç modelini eklememiştin ama bak ben ekledimmm:f30: arkadaşlar bu resim karlın müzikleri ninni niyetine dinlediğinin göstergesidir


    Screenshot4.png
     
    Moderatör tarafından düzenlendi: 6 Ağu 2008
    YAREN bunu beğendi.
  2. Abla süpersinnnnnn valla bende koptum yaaa :f106: :f106:
     
  3. kesinlikle Photoshopta yapılmış bu resim...:f106:

    hem banada hiç benzemiyo zati...:f63:

    emeğine sağlık Abla...

    misillemeler çok yakında buda böyle biline...:f30: :f30: :f30:
     
  4. :f30: :f30: Çok güzel bir çalışma nerden geldi aklına ablacım tam yerli yerine oturmuş:f106:
     
Yükleniyor...