Banyolu Patates Böreği Tarifi

'Damak Keyfi' forumunda YAREN tarafından 13 Mayıs 2009 tarihinde açılan konu


  1. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    :f30::f30::f30: Başlığı ilk gördüğümde '' Banyolu Patates Böceği '' şeklinde okudum...Bu ne yaa falan dedim kendi kendime sonradan farkettim. .. :f30::)
     



  2. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    Ben her şekilde yerim onu ister banyolu ister banyosuz :) ama aykut görmesin :f196:

    Yaptığım bir tarifti teşekkürler Yaren :f40:
     



  3. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    Böreği böcek olarak okuduğuna göre Pardus'un karnı tok sanırım ..:f30:
    Blue,bende börekleri komple galate ununa bulayıp pişiriyorum nefis oluyor.:f40:
     



  4. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    Galete ununa batırdıktan sonra fırınlıyormusun kızartıyormusun canım. Önerin hoşuma gitti. Denemek isterim.
     



  5. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    Böceklerin pardon böreklerin:)hertarafını önce yumurtaya bulayıp sonra galete ununa buluyorum.Öylece fırınlıyorum.Üzeri çıtır çıtır süper oluyor.Ama iç olarak haşlanmış patates ve kaşar karışımı daha nefis..:f40:
     



  6. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    Benden de bir püf noktası galeta unu yerine iyice bayatlamış ekmeği robotta çekin ve börekleri ona bulayın. :f40:

    Bu tarzda yaptığım bir poğaça tarifim var en kısa zamanda paylaşacağım.Üzerinde çalışmalarım devam ediyor :f196:
     



  7. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    [​IMG]

    Benim marifetli arkadaşım sen bu yaptığın pastanın tarifini paylaşmışmıydın özene özene resmini çektirdin bana :f20:

    Böyle marifetli arkadaşlarım olduktan sonra karnım hiç aç kalmaz sağolun önümüzdeki aya elit tariflerinizi bekliyorum günüm var arkadaşlar :f106:
     



  8. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    Bu da bizim Serramla yaptığımız sevgili Blue'nun Çilekli Tiramisu tarifinden..:f196:
    Çekim Ezgime ait..:f40:
    [​IMG]
     



  9. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    Hayırdır. Pasta yarışmasımı var burda :f196:
     



  10. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    Blue'nun güzel marifetlerini sergiliyoruz..:f30:
     



  11. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    Bu ne böyle sanırım '' YEMEKTEYİZ ''...Ne oluyor böyle ? :f30::f30::f30: Ben de yumurta kırmıştım resimlerini koyayım bari ... :f30::f30:
     



  12. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    Tarifi napcaz bluemmmm insan pruofiterolün kendisini hazırlar getirir günün yorgunluğunun üzerine tüm arkadaşlar bence bir tabakta yapılmışını tercih ederler :f20:
     



  13. Cevap: Banyolu Patates Böreği Tarifi

    yani blue hazan haklı
    sen tarifi falan boşver de bi tepsi yapiver
    :))
    tabi güzel tarifide forumda bulunsun yinede
     


Yükleniyor...
Benzer Konu başlıkları - Banyolu Patates Böreği
  1. Sitem
    Yanıt:
    0
    Gösterim:
    9,315
  2. ANANE
    Yanıt:
    3
    Gösterim:
    5,030
  3. Wish
    Yanıt:
    7
    Gösterim:
    9,075
  4. Destina
    Yanıt:
    7
    Gösterim:
    8,133