Zayıflamak İçin küçük Öneriler

'Okulistik' forumunda Yasemin tarafından 8 Mart 2014 tarihinde açılan konu


  1. Zayıflamak İçin Küçük İpuçları





    Zayıflamak istiyorsanız sizelre vereceiğimiz küçük ipuçları ile bunu başarabilirsiniz değerli misafirlerimiz.Özellikle Kilo verdikten sonra da ideal kilonuzu korumak elinizde yeterki düzenli ve dengeli beslenmeye özen gösterin.Hiçbir şeyde aşırıya kaçmayın böylece fazla kilo almak gibi bir derdiniz olmaz..

    Yemek yemeyi işkenceye dönüştürmeden, kendinizi baskı altına almadan zayıflamak için küçük ipuçları hangileri, bir göz atmaya ne dersiniz.

    Gözden Uzak Gönülden Uzak: Sağlıklı beslenme hevesiyle aldığınız sebze ve meyveleri dolabın alt raflarına sıkıştırıp, ön tarafa gofretleri dizerseniz, bir şeyler atıştırmak istediğinizde eliniz doğal olarak önde duran yaramazlıklara gidecektir. Taze meyveleri yıkanmış ve tabağa koyulmuş şekilde, hazır olarak, üst rafa ve ön sıraya koyun.

    Mutfakta bulunan tuzlu, yağlı, şekerli abur cuburdan kurtulun ve bir dahaki market alışverişinizde kuruyemiş, kuru meyve, galeta benzeri daha hafif ya da en azından daha az yapay atıştırmalıklara Cipsleri unutun ve evde tuzsuz, az yağlı mısır patlatın.

    Markette Kalori Deposu Reyonları Atlayın: Aç karnına market alışverişine çıkmak ne kadar yanlışsa, markette tatlı ve abur cubur reyonları önünde vakit geçirmek de o derece yanlış olacaktır.

    Protein Almayı Unutmayın: Her öğün mutlaka protein yemeyi ihmal etmeyin.

    Yediklerinizi Not Edin: Yediklerinizi takip etmek günümüz teknolojisiyle oldukça kolaylaştı diyebiliriz. Cep telefonunuzda açacağınız bir not sayfası bile yeterli. Kaldı ki şimdi akıllı telefonlara bu iş için tasarlanmış aplikasyonlar yüklemek bile mümkün.

    Hazırlıklı Olun: Evde buzdolabı boşsa, ya da akşamları işten yorgun dönüp mutfağa girmeye üşeniyorsanız, telefona sarılıp fast food sipariş etmeniz kaçınılmaz olacaktır.

    Tıka Basa Doymayın ve Yavaş Yiyin: Yemeye başladıktan sonra doyduğunuzu hissettiğiniz halde sırf gözünüzü doyurmak ya da yemeğin tadına doyamadığınız için yemeğe devam ettiğiniz oluyorsa, bir dahaki öğünde bu noktayı tespit etmeye ve doyma sınırını geçmemeye çalışın.

    Tatlı Seçiminizi Gözden Geçirin: Çikolatasız, keksiz ya da baklavasız bir gün geçiremiyorsanız sağlıklı beslenme ve zayıflama açısından zorlanıyorsunuz demektir.

    Yiyerek Stres Atmayın: Canınız sıkıldı, üzüldünüz ya da gergin hissediyorsunuz diye buzdolabı karşısına dikilmek, hele bunu geceleri yapmak son derece zararlıdır.

    Kendinize Büyük Hedefler Koymayın: Bir ayda tüm fazla kilolardan kurtulmak ya da bir daha asla ağzınıza tatlı sürmemek gibi yapamayacağınızı bildiğiniz hedeflere odaklanmayın. Bu sadece moralinizi bozmaya ve daha çok yemenize neden olur.