Zayıflamada 12 hedef nokta

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda HazaN tarafından 9 Mayıs 2009 tarihinde açılan konu


  1. Yaz geliyor bayanlar yaz....
    Öyle oturup bilgisayar başında birşeyler atıştırarak kilo veremeyiz ne yapmak lazım diyorsunuz değil mi?
    Neler yapacağımızı 12 maddede açıklıyoruz o halde buyrun :f40:

    1. Abur cubur yemek istediğinizde elinizi su bardağına uzatın. Günde 2 litre su içmek hem kilo vermeniz hem de vücut sağlığınız için önemlidir.
    2. Mutfak alışverişine çıktığınızda iştahınızı açacak yiyecekleri satın almayın. Buzdolabında olduklarını bilmeniz onları yemeniz için sizi teşvik eder.
    3. En formda olduğunuz dönemdeki fotoğrafınızı buzdolabının üzerine yapıştırın. Evet, bu kadın benim, yeniden öyle olmalıyım diyerek buzdolabından abur cubur almadan dönün.
    4. Soslarınızda zencefil, kırmızı biber, toz biber yemek vücudunuzun yağ yakmasına yardımcı olur. Tabii uygun ölçülerde kullanıldığında.
    5. Günde 8 saat uyumak beyin sağlığınız için önemli olduğu gibi metabolizmanızın daha hızlı çalışmasını da sağlar.
    6. Kahvaltıyı kesinlikle aksatmayın. Günün en önemli öğünüdür ve diğer öğünlerde daha az yemek yemenizi sağlar. Özellikle akşam yemeklerinde daha az yemek yersiniz.
    7. Tatlı kriziniz geldiğinde sizi uzun süre oyalayacak düşük kalorili tatlılar tercih edin. Lolipop şekerlerin sadece 20 kalori olduğunu biliyor muydunuz?
    8. Gece yarısı canınız bir şeyler atıştırmak istediğinizde ruhunuzu en sevdiğiniz müzikle besleyin. Araştırmalara göre en sevilen şarkılar en sevilen yemeklerle aynı hazzı yaşatıyor.
    9. Günde 2 fincan taze demlenmiş yeşil çay içmek yağ yakmanızı kolaylaştırır. Dikkat etmeniz gereken nokta ise kaynar suya bir iki dal yeşil çay atmak ve 5 dakika demlendikten sonra hemen içmek.
    10. Her ne yapıyorsanız ona odaklanın. Televizyon izliyorsanız sadece televizyon izleyin. Çalışıyorsanız sadece çalışın. Yemek yemeyi unutun. Aksi durumda çalışırken ya da televizyon izlerken yemek yerseniz ne kadar yediğinizi unutabilirsiniz.
    11. Güneş ışığı ve günde 20 dakika yürüyüş sağlıklı hayatın altın anahtarıdır. Açık hava yeme isteğinizi de bastıracaktır.
    12. Geceleri mutfağa gitmekten vazgeçin. Gizlice ve karanlık odalarda yapmanızın yasak olduğu hareketlerin daha fazla yapıldığı gözlemlenmiştir.
     



  2. Cevap: Zayıflamada 12 hedef nokta

    Yaw TV izlerken ya da forumda dolaşırken ben bişeyler yemezsem olmaz ki.Hatta şimdi bile yiyorum.:) Bilgiler için teşekkürler HazaN Ablacım.Uygulayabilene ne mutlu:f196:
     



  3. Cevap: Zayıflamada 12 hedef nokta

    Allah rejim yapanların yardımcısı olsun :f196:
     



  4. Cevap: Zayıflamada 12 hedef nokta

    Amiin:f196:
     



  5. Cevap: Zayıflamada 12 hedef nokta

    :f63: teşvik edici iyi öneriler ellerinize sağlık
    arkadaşların duasına :)
     



  6. Cevap: Zayıflamada 12 hedef nokta

    şimdilik problemim yok inşallah olmazda allah diyet yapanların yardımcısı olsun paylaştığın için de teşekkürler...