Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

'Moda Rehberi' forumunda Blue tarafından 28 Aralık 2008 tarihinde açılan konu


  1. Arkadaşlar ben kıyafetlerinizi sizin için seçtim

    :f106:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     



  2. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

    Ben pijama giyecem hemde çizzgili gaffur pişaması sizi bilmem :)
     



  3. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

    bende rahat bişeeyler giyer normal bir gün olarak geçiririm teşekkürler belinaycim hepside çok güzel modeller açık olsam düşünürdüm ama ben tesettür takılıymayı tercih ediyorum saolasın.
     



  4. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    :f30::f30::f30::f30: biz erkekler böyle takılacagız
     



  5. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

    Tamam tamam dark ne isterseniz giyin ama bu pijamalarla lütfen radyoya gelmeyin :f30:
     



  6. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

    Ne var yaw bunda pijamamızdan ne istersiniz... Oturup çekirdek çıtlıcaz radyoda :) :)
     



  7. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

    [​IMG]

    Ben bunu giycem siz kendinize başka seçin..:f196:

    Bu arada sayın beyler öyle pijamalı pijamalı radyoya falan gelmeyin..Biz böyle güzel güzel giyincez..Kötü bir görüntü oluşabilir..:f106:
     



  8. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

    Bende pijama giymeyi tercih edenlerdenim ama Gaffurunki gibi değil tabiki:))
    Teşekkürler Blue güzel modeller seçmişsin..
     



  9. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

    Ben ne giyeceğimi söyleyemem , ama rengi kırmızı olacak. :f40: :f40: :f30: :f30:
     



  10. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

    bende inadına pijama giyerim
     



  11. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

    Tşkler çok güzel modeller
     



  12. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

    Canım arkadaşım bunlar çok şık ama ben eşofman göremedim yılbaşında benim tercihim Eşofman:f40:
     



  13. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

    bende pijama giyicem hava soğuk dışarı çıkılmaz chemist verirse bende çekirdek çıtlatırım
     



  14. Cevap: Yılbaşı gecesinde ne giyebiliriz?

    Yawww çekirdeğin lafımı olur... Çekirdeklerin hepsi benden fındık fıstık badem kestaneleride getirirsiniz artık....