yeni yıl diyeti

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Sitem tarafından 20 Aralık 2011 tarihinde açılan konu


  1. Yılbaşı gecesi diyeti
    yeni yıl diyeti ile zayıflama

    yeni yıl diyeti

    yeni yıl diyet listesi.

    Yeni yıl diyetinde hedef haftada 1-2 kilo vermek, günlük 1500 kalorinin üzerine çıkmamak.

    Sabah : 1 ince dilim ekmek, 20 gram peynir, 1 domates, 1 salatalık.

    Kuşluk : 1 porsiyon meyve

    Öğle : 1 yağsız tost, 1 ayran, yağsız salata.

    İkindi : 1 porsiyon meyve

    Akşam : 4 yemek kaşığı sebze, 2 ızgara köfte 60 gram kadar veya 100 gram tavuk, 1 çay bardağı yoğurt, salata.

    Gece : 1 porsiyon meyve.

    • Kendinizi kesinlikle aç bırakmamalısınız. Karnınız acıktığı taktirde elinizde kuru kayısı bulundurmanızda fayda var. Bu şekilde günlük 5 tane kayısı yiyerek kendinizi tok tutabilirsiniz.
    • Öğle ve akşam yemeği arasında çok fazla zaman olmasın. Arayı kısa tutun ve öğlenleri çorba, yoğurt ve salata tüketmek yararınıza.
    • Akşam yemeklerinde mutlaka salat tüketin. Bunun yanı sıra yağsız proteinlere yer verin. Örneğin tavuk akşam yemekleri için idealdir.
    • Canınız atıştırmalık bir şeyler istediğinde bitki çaylarına yönelin. Akşamları açlık hissiyatı çok bastırır. Bu yüzden akşam atıştırmaları her zaman kilo aldırır. Bitki çayları o hissinizin oluşmasını önleyecektir.


    Yeni Yıl Diyeti

    Günde 6 öğün yapmaya özen göstermelisiniz. En erken 2 en geç 4 saatte bir yemek yemeye özen göstermelisiniz. Bunun yanı sıra hareketlenmeye başlamalısınız. Haftada 3 gün yürümeli bu yürüyüş 50 dakikalık bir yürüyüş olabilir. Bu şekilde metabolizmanızı da hızlandıracak ve daha fit olacaksınız. Kaslarınızı geliştirmek adına da bir şeyler yapabilirsiniz. Örneğin günlük 20 dakikanızı ağırlık kaldırmaya ayırabilirsiniz. Bu şekilde vücudunuza da şekil vermiş olursunuz. Uyku, kilo vermek adına çok önemlidir. Günde 7-8 saat uyumaya özen gösterin. Erken yatın ve erken kalkın. Bu şekilde metabolizmanızı hızlandırabilirsiniz. Bu şekilde günlük harcadığınız enerjiyi arttırma şansınız olacaktır. Bunun yanı sıra bazı şeylere de önem vermek gerekiyor. Bunun için kalorinizi de gözden geçirmelisiniz. Yukarıdaki öneriler işinize yaracaktır.


    alıntı