Vücudu Sıkılaştırmak için Hareketler

'Kişisel Bakım' forumunda HazaN tarafından 12 Ağustos 2010 tarihinde açılan konu


  1. Vücudu Sıkılaştıran Egzersizler
    Vücut sıkılaştırıcı egzersizler

    [​IMG]

    1- Sırtınız bir sandalyeye dönükVücudu Sıkılaştıran Egzersizler elleriniz belinizdeVücudu Sıkılaştıran Egzersizler ayakta durun. Sol ayağınızı burnunu saldalyenin oturma yerine dayayın.

    2- Dizden kırdığınız sol ayağınız sandalyenin üzerindeykenVücudu Sıkılaştıran Egzersizler sol dizinizle yere ortalama 15 cm mesafe kalıncaya kadar çömelin sonra kalkın. Bu hareketi 15 kez tekrarladıktan sonraVücudu Sıkılaştıran Egzersizler ayak değiştirip çalışmaya devam edin.

    Elastik bant tekmeleriyle iç ve dış bacak kaslarınız çalışsın

    3- Elleriniz belinizdeVücudu Sıkılaştıran Egzersizler ayaklarınız omuz genişliğinde açıkkenVücudu Sıkılaştıran Egzersizler ayaklarınıza elastik bandınızı bağlayın. Sağ ayağınızı 20 kez sağa doğru açığ kapatın.

    4- Sağa doğru açtığınız sağ bacağınızı şimdi de öne ve sola doğru uzatın. Bu hareketi 20 kez tekrardıktan sonra ayak değiştirin.

    Bacak kaldırma

    5- Yere uzanınVücudu Sıkılaştıran Egzersizler kollarınız avuçlarınız yere bakacak şekilde iki yanınızda dursunVücudu Sıkılaştıran Egzersizler bacaklarınızı birbirine yapışık ve yere dik gelecek şekilde havaya kaldırın. Eğer sırtınızla ilgili sıkıntınız varsa elleinizi poponuzun altına koyup destek verin.

    Karın kaslarınızı çalıştırın

    6- BacaklarınızıVücudu Sıkılaştıran Egzersizler gerginliklerini bozmayacak şekilde ve yere 15 cm yaklaşacak kadar indirin. Bu şekilde iki saniye tutun. Sonra yeniden yukarı kaldırın. Bu hareketi 35 kez tekrarlayın.