Vodafone Müşteri Hizmetleri

'Teknoloji Haberleri' forumunda By RiZeLi tarafından 29 Mayıs 2010 tarihinde açılan konu

  1. Vodafone Müşteri Hizmetleri


    * Talep ve şikayetlerinizi bildirmek için 0212 444 0 542'yi veya 0542 444 0 542'yi arayabilirsiniz.
    * Sadece Vodafone hatlı cep telefonlarınızdan 7000'i veya 444 0 542'yi arayabilirsiniz.
    * Yurt dışından +90 542 444 0 542*'yi arayabilirsiniz.

    *Bu aramalar özel servis hizmeti kapsamına girmektedir!

    Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arama tarifesi (444 0 542 veya 7000)*:
    * Faturalı Hatlar için : KDV dahil, ÖİV hariç 29 KR / Arama Başı (Tüm vergiler dahil 35,14 KR / Arama Başı)
    * Faturasız Hatlar için : Tüm vergiler dahil 40 kuruş / Arama Başı

    * Vodafone hattınızdan diğer alan kodları ile çevrilen müşteri hizmetleri numaraları (Ör: 0212 444 0 542)
    arama başı ücretlendirme kapsamında değil, sabit hat arama yönü üzerinden ücretlendirilir.

    Faks Numarası

    * 0 212 367 50 00 (yurt dışından: 00902123675000 )

    Mektup İle Ulaşmak

    Vodafone Müşteri Hizmetleri
    Mecidiyeköy Yolu No: 14 Posta Kodu: 34387 Mecidiyeköy Şişli/İstanbul
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 30 Mayıs 2013
  2. Cevap: Vodafone Müşteri Hizmetleri

    böyle müşteri temsilcileriyle çalıştığınız sürede daha çok müşteri kaybınız olacaktır ve memnuniyetsizlik artacaktır.
     
Yükleniyor...
- Vodafone Müşteri Hizmetleri Forum Tarih
Vodafone müşteri hizmetleri nosu kaç Teknoloji Haberleri 1 Nisan 2012
Vodafone Müşteri Hizmetleri Numarası Teknoloji Haberleri 19 Mayıs 2010
Vodafone müşteri hizmetleri Teknoloji Haberleri 14 Mayıs 2010
Vodafone’dan Rihanna Konser Bileti Zaman Tüneli 16 Mayıs 2016