Vodafone Müşteri Hizmetleri

Konusu 'Vodafone' forumundadır ve By RiZeLi tarafından 29 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

  1. By RiZeLi Üye

    Vodafone Müşteri Hizmetleri


    * Talep ve şikayetlerinizi bildirmek için 0212 444 0 542'yi veya 0542 444 0 542'yi arayabilirsiniz.
    * Sadece Vodafone hatlı cep telefonlarınızdan 7000'i veya 444 0 542'yi arayabilirsiniz.
    * Yurt dışından +90 542 444 0 542*'yi arayabilirsiniz.

    *Bu aramalar özel servis hizmeti kapsamına girmektedir!

    Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arama tarifesi (444 0 542 veya 7000)*:
    * Faturalı Hatlar için : KDV dahil, ÖİV hariç 29 KR / Arama Başı (Tüm vergiler dahil 35,14 KR / Arama Başı)
    * Faturasız Hatlar için : Tüm vergiler dahil 40 kuruş / Arama Başı

    * Vodafone hattınızdan diğer alan kodları ile çevrilen müşteri hizmetleri numaraları (Ör: 0212 444 0 542)
    arama başı ücretlendirme kapsamında değil, sabit hat arama yönü üzerinden ücretlendirilir.

    Faks Numarası

    * 0 212 367 50 00 (yurt dışından: 00902123675000 )

    Mektup İle Ulaşmak

    Vodafone Müşteri Hizmetleri
    Mecidiyeköy Yolu No: 14 Posta Kodu: 34387 Mecidiyeköy Şişli/İstanbul

  2. Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Vodafone Müşteri Hizmetleri

    böyle müşteri temsilcileriyle çalıştığınız sürede daha çok müşteri kaybınız olacaktır ve memnuniyetsizlik artacaktır.


Benzer konu başlıkları: Vodafone Müşteri
Forum Başlık Tarih
Vodafone Vodafone müşteri hizmetleri nosu kaç 1 Nisan 2012
Vodafone Vodafone Müşteri Hizmetleri Numarası 19 Mayıs 2010
Vodafone Vodafone müşteri hizmetleri 14 Mayıs 2010
Soru Cevap Vodafone arama engelleme özelliği var mı? 20 Nisan 2014
Akıllı Telefon Sorunları Gizli numara engelleme turkcell avea vodafone 26 Haziran 2013