Vodafone Müşteri Hizmetleri

Konusu 'Vodafone' forumundadır ve By RiZeLi tarafından 29 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

  1. By RiZeLi

    By RiZeLi Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.938

    Vodafone Müşteri Hizmetleri


    * Talep ve şikayetlerinizi bildirmek için 0212 444 0 542'yi veya 0542 444 0 542'yi arayabilirsiniz.
    * Sadece Vodafone hatlı cep telefonlarınızdan 7000'i veya 444 0 542'yi arayabilirsiniz.
    * Yurt dışından +90 542 444 0 542*'yi arayabilirsiniz.

    *Bu aramalar özel servis hizmeti kapsamına girmektedir!

    Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arama tarifesi (444 0 542 veya 7000)*:
    * Faturalı Hatlar için : KDV dahil, ÖİV hariç 29 KR / Arama Başı (Tüm vergiler dahil 35,14 KR / Arama Başı)
    * Faturasız Hatlar için : Tüm vergiler dahil 40 kuruş / Arama Başı

    * Vodafone hattınızdan diğer alan kodları ile çevrilen müşteri hizmetleri numaraları (Ör: 0212 444 0 542)
    arama başı ücretlendirme kapsamında değil, sabit hat arama yönü üzerinden ücretlendirilir.

    Faks Numarası

    * 0 212 367 50 00 (yurt dışından: 00902123675000 )

    Mektup İle Ulaşmak

    Vodafone Müşteri Hizmetleri
    Mecidiyeköy Yolu No: 14 Posta Kodu: 34387 Mecidiyeköy Şişli/İstanbul
     
  2. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Vodafone Müşteri Hizmetleri

    böyle müşteri temsilcileriyle çalıştığınız sürede daha çok müşteri kaybınız olacaktır ve memnuniyetsizlik artacaktır.