Taylan Kümeli'nin 3 Günlük Zayıflama Diyeti

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda EyLüL tarafından 29 Eylül 2012 tarihinde açılan konu


  1. Taylan Kümeli’den 3 günde zayıflatan diyet





    Taylan Kümeli’den 3 günde zayıflatan diyet programı

    Taylan Kümeli, 3 günde etkisini gösterecek bir diyet programı hazırladı...

    1. GÜN:

    Sabah kahvaltısı: 1 kibrit kutusu az yağlı beyaz peynir, domates, salatalık, yiyebildiğiniz kadar mevsim yeşillikleri (maydonoz gibi) ve 1 dilim çavdar ekmeği yada tam tahıllı ekmek.Kahvaltı ile birlikte sınırsız sayıda açık çay içebilirsiniz. Ekmeğim tam tahıllı olmasının nedeni içerdiği mineraller yönünden zengin olmasıdır.

    Kaçta uyanırsanız uyanın mutlaka güne kahvaltı ile başlayın. Ama mutlkaka kalkar kalmaz kahvaltı öncesinde ılık bir bardak suyun içine bir dilim limon,bir dilim elma, bir miktar çubuk tarçın koyun ve içine çay kaşığı elma sirkesi koyun beklettikten sonra için.Ara öğünleri kahvaltıdan 2 saat sonra tüketin. Ara öğün olarak 1 yeşil elma, 5 fındık.

    Öğle yemeğinde sınırsız domatesli şehriyeli çorba, sınırsız zeytinyağlı yeşil salata yiyebilirsiniz. Salata içinde olmaması gerekenler: havuç, patetes, mısır.Ara öğünde 1 çay kaşığı tarçınlı zencefilli laktozsuz süt, 1 adet diyet bisküvi. İkinci ara öğünde yarım dilim tost yiyebilirsiniz yada 1 yeşil elma, 5 badem Akşam yemeğinde tavuk, et, balık yada 1 su bardağı haşlanmış kepekli makarna ilave ettiğiniz büyük bir salata.
    Yemeğinizden 2 saat sonra 2 kiwi, 1 porsiyon meyve, 1 çay bardağı diyet kefir.Günde içmeniz gereken su miktarı 3 litredir.

    2. GÜN:

    Kahvaltı: limon dilimli bir bardak ılık su, 1 adet probiyotik sade yoğurt içine 3 yemek kaşığı ayıklanmış nar, 1 dilim ananas, 1 tatlı kaşığı keten tohumu, 3 yemek kaşığı yulaf ezmesi Ara öğün: 1 armut, yeşil çay,
    Öğle yemeği: sınırsız sebze çorbası Ara öğün : 1 porsiyon erik, rezene çayı 2. ara öğün: yarım dilim peynirli tost
    Akşam yemeği : Sınırsız sebze yemeği, yoğurt Ara öğün: 1 porsiyon meyve

    3. GÜN:

    Kahvaltı: ilk günkü gibi kahvaltı yapıyorsunuz. Ara öğün: 1 adet kepekli biskuvi, 1 orta boy nar veya 1 porsiyon meyve,Öğle Yemeği: Sebze yemeği, 200 gram yoğurt Ara öğün : 1 adet kepekli bisküvi, 1 kibrit kutusu peynir, domates.2. ara öğün : Yarim dilim tostAkşam Yemeği : 100-150 gram et tavuk balık yada kuru baklagil yanında bol salata.Ara Öğün : 1 porsiyon elma