Tatlı İsteğinizi Önleyecek Öneriler

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Blue tarafından 25 Eylül 2009 tarihinde açılan konu


  1. Tatlı İsteğinizi Önleyecek Öneriler

    1) Cheesecake diğer besinlerin hepsine tercih ederiz, fakat biz dürüst bir uzlaşmaya çalışıyoruz. Bu nedenle tatlı yerine meyve salatasını tercih etmelisiniz.

    2) Gün boyunca elma dilimleriyle ziyafet çekin ve sizin tatlı olan şeylere karşı olan düşkünlüğünüzü bastırmak için elmayı kasadan geçirin.

    3) Gece yarısı dondurma özlemleriniz diyetinizi yok eder mi? Donmuş üzümleri deneyin. Tatlı lezzetli ve soğuk üzüm sizin dondurmaya olan iştahınızı size unutturacaktır.

    4) Fast-food restoranlarında tatlılar yerine meyve kupasını deneyin..

    5) Şekerli çörekler ya da tatlı küçük ekmeklere alışkın olabilirsiniz. Bunun yerine sabahları donmuş meyveler ve yoğurt iyi bir seçenek olabilir.

    6) Eğer genellikle öğle yemeğinde cips ve sandviç yiyorsanız, greyfurtu deneyin. Sabah işe gitmeden önce çantanıza bir greyfurt atın.

    7) Sabah kahvaltıda yediğiniz yulaf ezmesinin içine biraz soğuk meyve parçaları ilave edin..

    8) Lezzetli bir ziyafet tabağını parçalamak ve onu bir meyve çölü haline getirmek ister misiniz? Çilekleri frambuazlarla karıştırıp birde üstüne biraz yaban mersini dilimleyin.
    Şurupla zirveye doğru: Yarım bardak suyu kaynatın ve içine 2 yemek kaşığı seker ilave edin. Soğutup meyve tabağınızın üstüne dökün.

    9) Çerezler diyetimizin en büyük düşmanı, yüksek kalori ve yağlarla doludurlar. Yeni bir lezzetle dostlarınızı şaşırtın, yeni çerezleriniz artık renkli ve düşük kalorili meyveler. Aklınıza gelen bütün meyveleri bir tabağa dilimleyin unutmayı limitiniz gökyüzü! Ve size bir tavsiye, muzlarınızın ve armutlarınızın kararmasını istemiyorsanız üzerlerine biraz limon sıkın..

    10) Mutfağınızda kesinlikle bir kase meyve bulundurun. Eğer görünürde meyveler olursa eliniz ilk olarak onlara gidecektir.