Sulu Diyet

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Destina tarafından 18 Ekim 2009 tarihinde açılan konu


  1. Sulu Diyet için;
    1. Gün

    Kahvaltı: 30 gr. peksimet, az yağlı süt, malt özü ve bal
    Ara Atıştırma: 130 gr.nane çayı
    Öğle: 120 gr. yağsız, limonsuz çiğ havuç,sebze suyuna pirinç, 50 gr ekmek, 55 gr. kepek ekmeği
    Ara Atıştırma: Elma suyu
    Akşam: Limonlu marul salatası, safranda yağlı pirinç, limonlu midye, 50 gr. yulaf ekmeği

    2. Gün

    Kahvaltı: Az yağlı süt, yulaf, lor peynirli peksimet
    Ara Atıştırma: 150 gr. melisa çayı
    Öğle: 100 gr. yağsız domates salatası, yağda pirinç, 60 gr. salam, 50 gr. kepek ekmeği
    Ara Atıştırma: Portakallı greyfurtlu elma suyu
    Akşam: Roka salatası, 60 gr. haşlanmış pirinç, fırında tavuk dolması, 25 gr. kraker

    3. Gün

    Kahvaltı: Az yağlı sütlü ve ballı kahve, 59 gr. tahıl ekmeği
    Ara Atıştırma: 130 gr. huşağacı çayı
    Öğle: Enginar salatası, domatesli pirinç çorbası, 100 gr. haşlanmış deniz ürünü, 50 gr.ekmek
    Ara Atıştırma: Elma suyu
    Akşam: Limonlu rezene salatası, makarnasız makarna çorbası, limonlu kalamar, 50 gr.ekmek

    4. Gün

    Kahvaltı: Yulaf ezmeli ve ballı yağsız süt, 30 gr. kepekli kraker
    Ara Atıştırma: 100 gr. portakal çiçeği çayı
    Öğle: 120 gr. çiğ rezene, kabaklı pirinç, 100 gr. haşlanmış piliç, 60 gr. çavdar ekmeği

    5. Gün

    Kahvaltı: Az yağlı, ballı sütlü, 30 gr kepekli peksimet
    Ara Atıştırma: 130 gr. akdiken çayı ya da ada çayı
    Öğle: Limonlu marul salatası, sebze suyunda pirinç, rokalı karides, 50 gr.ekmek
    Ara Atıştırma: Portakal ve elma suyu
    Akşam: 120 gr. yağsız ve limonsuz çiğ havuç, peynirli pirinç, 50 gr. az yağlı peynir, 40 gr. kepekli kraker

    6. Gün

    Kahvaltı: Ballı süt, 30 gr.peksimet
    Ara Atıştırma: 100 gr. ıhlamur
    Öğle: Yağsız lahana salatası, kabaklı pilav, fırında piliç dolması, 25 gr. kraker
    Ara Atıştırma: Rezene, kreviz ve greyfurt suyu
    Akşam: Hindiba salatası, 60 gr. haşlanmış pirinç, 45 gr. ekmek, 50 gr. buğday ekmeği

    7. Gün

    Kahvaltı: 125 gr. meyve suyu, peynirli domatesli sandviç
    Ara Atıştırma: 130 gr. nane çayı
    Öğle: Yağsız ama birkaç kaşık limonlu ve bir tutam tuzlu 100 gr. domates salatası,makarnasız makarna çorbası, limonlu çiğ et, 50 gr. kepek ekmeği
    Ara Atıştırma: Elma ve portakal suyu
    Akşam: Roka salatası, domatesli pirinç çorbası, 100 gr haşlanmış deniz ürünü, 50 gr. ekmek