Su Diyetini Denediniz Mi Hiç?

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda HazaN tarafından 30 Temmuz 2010 tarihinde açılan konu


  1. Su diyeti programı
    Su diyeti ile zayıflama
    Su diyeti ile sağlıklı zayıflama

    Su diyeti günde ortalama olarak 1.200 kalori almayı hedefleyen bir diyet türüdür. Az miktarda yağ kullanılır ve özellikle sebze-meyvelerin katkısıyla bol vitamin ve protein içerir. Elma, balık ve sebze yönünden zengin bir diyettir. Bu diyetin bir başka amacı ise gerekli kaloriyi yağlardan değil, şekerden almaktır.

    Su Diyeti Programı :

    1.Gün
    Kahvaltı 30 gr. peksimet, az yağlı süt, malt özü ve bal
    Ara Atıştırma 130 gr.nane çayı
    Öğle 120 gr. yağsız, limonsuz çiğ havuç,sebze suyuna pirinç, 50 gr ekmek, 55 gr. kepek ekmeği
    Ara Atıştırma Elma suyu
    Akşam Limonlu marul salatası, safranda yağlı pirinç, limonlu midye, 50 gr. yulaf ekmeği

    2.Gün
    Kahvaltı Az yağlı süt, yulaf, lor peynirli peksimet
    Ara Atıştırma 150 gr. melisa çayı
    Öğle 100 gr. yağsız domates salatası, yağda pirinç, 60 gr. salam, 50 gr. kepek ekmeği
    Ara Atıştırma Portakallı greyfurtlu elma suyu
    Akşam Roka salatası, 60 gr. haşlanmış pirinç, fırında tavuk dolması, 25 gr. kraker

    3.Gün
    Kahvaltı Az yağlı sütlü ve ballı kahve, 59 gr. tahıl ekmeği
    Ara Atıştırma 130 gr. huşağacı çayı
    Öğle Enginar salatası, domatesli pirinç çorbası, 100 gr. haşlanmış deniz ürünü, 50 gr.ekmek
    Ara Atıştırma Elma suyu
    Akşam Limonlu rezene salatası, makarnasız makarna çorbası, limonlu kalamar, 50 gr.ekmek

    4.Gün
    Kahvaltı Yulaf ezmeli ve ballı yağsız süt, 30 gr. kepekli kraker
    Ara Atıştırma 100 gr. portakal çiçeği çayı
    Öğle 120 gr. çiğ rezene, kabaklı pirinç, 100 gr. haşlanmış piliç, 60 gr. çavdar ekmeği

    5.Gün
    Kahvaltı Az yağlı, ballı sütlü, 30 gr kepekli peksimet
    Ara Atıştırma 130 gr. akdiken çayı ya da ada çayı
    Öğle Limonlu marul salatası, sebze suyunda pirinç, rokalı karides, 50 gr.ekmek
    Ara Atıştırma Portakal ve elma suyu
    Akşam 120 gr. yağsız ve limonsuz çiğ havuç, peynirli pirinç, 50 gr. az yağlı peynir, 40 gr. kepekli kraker

    6.Gün
    Kahvaltı Ballı süt, 30 gr.peksimet
    Ara Atıştırma 100 gr. ıhlamur
    Öğle Yağsız lahana salatası, kabaklı pilav, fırında piliç dolması, 25 gr. kraker
    Ara Atıştırma Rezene, kreviz ve greyfurt suyu
    Akşam Hindiba salatası, 60 gr. haşlanmış pirinç, 45 gr. ekmek, 50 gr. buğday ekmeği

    7. Gün
    Kahvaltı 125 gr. meyve suyu, peynirli domatesli sandviç
    Ara Atıştırma 130 gr. nane çayı
    Öğle Yağsız ama birkaç kaşık limonlu ve bir tutam tuzlu 100 gr. domates salatası,makarnasız makarna çorbası, limonlu çiğ et, 50 gr. kepek ekmeği
    Ara Atıştırma Elma ve portakal suyu
    Akşam Roka salatası, domatesli pirinç çorbası, 100 gr haşlanmış deniz ürünü, 50 gr.

    [DIKKAT]Böylesi diyetleri uygulamadan önce mutlaka hekiminizle görüşüp tıbbi yardım alın[/DIKKAT]