Squat nasıl yapılır resimli

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Demet tarafından 12 Ocak 2015 tarihinde açılan konu

  1. Demet

    Demet Editör


    Squat nasıl yapılır resimli

    Bacak Ve Kalça Şekillendirmek İçin Squat Hareketi
    Bacak ve kalça şekillendirmek için squat hareketinin bol bol yapılması gereklidir. Squat çeşitleri dikkatli yapıldığı sürece vücut için faydalı olduğu kadar dik ve sağlam bir duruşun da anahtarıdır. Bel problemi olanlara çok tavsiye edilen bir hareket olmamakla birlikte bel, kalça ve bacakları hem güçlendiren, hem şekillendiren hem de yağ yakımını en iyi destekleyen harekettir.

    Kalça Dikleştirmek Ve Yuvarlaklaştırmak
    Bayanların en çok istediği hususlardan birisi olan kalçaları sıkılaştırmak squat hareketi ile yapılmaktadır. Bu harekete ilave olarak bel inceltme şekillendirmek için birebir olan deadlift hareketi yapıldığında bel çukuru oluşur ve kalçalar dışa doğru çıkık bir hal alır. Dolayısıyla bayanlar tam da istediği görüntüye kavuşur.

    Kalçalara şekil vermek sadece bayanların istediği bir durum değildir. Özellikle sürekli olarak masa başı ya da araç üzerinde çalışması gereken kişilerde kalçada yağlanma ve genişleme söz konusudur. Bu durumu engellemek için squat hareketi düzenli olarak yapılmalıdır. Fitness modellerinin fiziklerine bakıldığında kalçalarının ve bacaklarının şekilli ve daha yuvarlak hatlardan oluştuğunu görebiliriz. Bu fiziği bu harekete borçludurlar.

    Squat1. Squat3. Squat-Hareketi1. Squat10. Squat11. Squat6. Squat13.