Sıkı bacaklar için birkaç küçük hareket

'Kişisel Bakım' forumunda Elfida tarafından 21 Temmuz 2011 tarihinde açılan konu


  1. Bacakları sıkılaştırma hareketleri
    bacakları hangi hareketler sıkılaştırır

    Bacaklarınızı açın, dizlerinizi hafifçe kırın ve sandalyenin arka kısmından tutun. Parmak uçlarınız dışarı doğru bakmalı.

    Yavaşça yükselin ve sol bacağınızı dışa doğru savurarak havaya tekme atın. Her bir bacakla 10 tekrarlık üç set yaparak egzersizi tamamlayabilirsiniz.

    Sandalyenin arkasını tutun, sağ ayağınızı arkaya, sola doğru uzatın ve parmak ucunuzu yere dayayın.

    Öne eğilin, sol avucunuzu sandalyenin oturma bölümüne yaslayın ve sağ bacağınızı yukarı kaldırın. 10 tekrardan oluşan üç seti tamamlayın, hareketi diğer bacakta da tekrarlayın.

    Ayaklarınız bitişik şekilde durun ve sağ elinizle sandalyenin arkasından tutun. Sol elinizi belinize koyun ve bu bölgeyi kavrayarak, arkaya, omurganıza doğru çekin

    Sol bacağınızı kırmadan, 45 derece yana doğru açın. Her bir bacakta 10 tekrarlık üç set yaparak egzersizi tamamlayın.

    Sağ ayağınızı, dizinizi 90 derece bükerek kaldırın ve sandalyenin üstüne koyun. Ayak parmak ucunuz sandalyenin oturma bölümüne değebilir.

    Şimdi öne doğru eğilin ve bacağınızı yandan çevirip, arkaya doğru uzatabildiğiniz kadar uzatın. Her bir bacakla 10 tekrarlık üç set yaparak egzersizi tamamlayabilirsiniz.