Sigarayı Bırakmak İçin Bunları Deneyin!

'Kısa Bilgiler' forumunda Yasemin tarafından 20 Ağustos 2013 tarihinde açılan konu


  1. 5 Duyunuzu Uyandırın ve Sigarayı Bırakın


    Sigarayı nasıl bırakacağınız konusunda öğrenmeniz gereken birçok şeyi aşağıdaki yazımızda öğrenebilirsiniz.Sigarayı bırakmak için daha fazla geç kalmak istemiyorsanız bu önerileri mutlaka dikkatlice okuyun.

    Sigarasız bir gün geçirebilirseniz arkası da gelir.Gün içerisinde sigara içmemek için şu beş adımı izleyerek işinizi kolaylaştırın.Koku alma en ilkel duyumuzdur ve çevremizle kurduğumuz etkileşimin -tabağımızdaki yemekten zevk almaktan yangın tehlikesine karşı bizi uyarmasına kadar yaşamsal bir parçasıdır. Sigara içmek koku alma duyusunu zayıflatır.

    Sigarayı bırakan insanlar çoğunlukla ellerini nereye koyacağını bilemez. Dokunma duyunuzu oyalayacak bir şeyler bulmak sizi elinize sigara almaktan kurtaracaktır.

    Dokunma duyusunu güçlendirmek için açık havaya çıkın ve sigara içenlerden uzak durun. Sıcak, soğuk, yağmurlu çamurlu demeden havayı teninizde hissedin. Aynı zamanda görüş açınızdaki her şeye odaklanın. Huzur veren bir manzaraysa, derin soluklar alın ve manzaranın yaşattığı rahatlatıcı duyguların keyfini çıkarın.

    Sigara tiryakileri işitme sorunları yaşama olasılığı yüksek bir gruptur. Sigarayı bıraktığınızda, sokakta gözlemlediğiniz bütün sahnelerin seslerini duymaya çalışın. Artık kendi seçiminiz olan şeyleri hissediyorsunuz.

    En iyisini en sona sakladıysak bunun iki nedeni var. Birincisi, sigarayı bırakmadan önce bir beklenti yaratmak için. İkincisi de, tat alma cisimciklerinize sigara içmenin hissizleştirici etkisinden uyanmak için maksimum zaman vermek için bunları mutlaka denemelisiniz işte bir günü bu şekilde sigara içmeden geçirebildiniz.Artık gerisi çok kolay hergün bu şekilde sigaradan uzaklaşabilirsiniz.