Savunma Diyeti

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda HazaN tarafından 18 Ağustos 2008 tarihinde açılan konu


  1. Savunma Diyeti

    Hedef: 3 günde ortalama 2 kilo.

    Günlük kalori: 500 Kcal

    Yüksek protein ve çok düşük kalori içeren yiyeceklere yönelik ve bol su içmeye dayalı diyet, egzersizle desteklendiği takdirde hızlı kilo kaybına neden oluyor. Diyet sırasında açlık dayanılmaz hale geldiğinde aralarda küçük parçalar halinde ananas atıştırılabilir.

    Genel bir diyet/zayıflama programı olarak diyetisyenler tarafından tercih edilmeyen bu düşük kalorili diyet tekrarlı olarak uygulanmamalıdır.

    BU DİYETİN GÜNLÜK MENÜLERİ

    1. GÜN

    Sabah : Bir kase yoğurt ve bir elma

    Öğle : Izgara tavuk ve salata

    Akşam : Kabak, kereviz sapı, havuç ve domates küçük parçalar halinde dilimlenir ve çok az zeytinyağında kızartılır, tofu (bir tür peynir) eklenerek bir porsiyon tüketilir.

    2. GÜN

    Sabah : Bir kase yoğurt ve bir elma

    Öğle : Izgara tavuk ve salata

    Akşam : Kabak, kereviz sapı, havuç ve domates küçük parçalar halinde dilimlenir ve çok az zeytinyağında kızartılır, tofu (bir tür peynir) eklenerek bir porsiyon tüketilir.

    3. GÜN

    Sabah : Bir kase yoğurt ve bir elma

    Öğle : Izgara tavuk ve salata

    Akşam : Kabak, kereviz sapı, havuç ve domates küçük parçalar halinde dilimlenir ve çok az zeytinyağında kızartılır, tofu (bir tür peynir) eklenerek bir porsiyon tüketilir.