Sabahları Yorgun Kalkmak

Konusu 'Sağlık Rehberi' forumundadır ve EyLüL tarafından 6 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

  1. EyLüL Üye


    Sabahları Yorgun Kalkma


    Sabahları Yorgunmu Kalkıyorsunuz


    Halsizlik ve yorgunluk için bilmeniz gereken bazı hususlar vardır.öncelikle bu konuda gereken önlemleri almanız gerekmektedir.

    Sabah soğuk su ile yüzü yıkamak, ilk iş saatlerinde bilgisayar ekranına fazla bakmamak, taze sıkılmış meyve suyu içmek ve işyerinde merdiven inip çıkmak da işe yarayabilir.

    Kaliteli bir uyku kaç saattir

    Yaşa ve insanın bünyesine göre uykunun süresi de değişir. Kaliteli ve sağlıklı bir uykunun ortalama süresi; 6-8 saat arasında değişmektedir.

    Depresyondaki kişi uykuyu ters olarak algılar. Yedi-sekiz saat uyuduğu, uyku evrelerinden geçtiği halde sabah kalkınca kendini dinlenmemiş hisseder. Bu, büyük ölçüde depresyonun belirtisidir. Aşırı endişeli, aşırı gergin kişilerde de sabah yorgun kalkma görülür. Bir de beyinsel anlamda el kol hareketlerinin eşlik ettiği bir uyku biçimi vardır. Biz buna huzursuz uyumak diyoruz.
    Bu gibi kişilerde uykuda kasılmalar olur. Sonuçta uykunun kalitesi de bozulduğu için kişi sabah adale ağrısıyla uyanır.
     

Sayfayı Paylaş