Rüyada sevdiği kişiyi görmek

'Sorularla İslamiyet' forumunda HazaN tarafından 29 Temmuz 2010 tarihinde açılan konu


  1. sevdiğin kişiyi rüyanda görmek


    Rüyada görülen sevgili, gerek kız gerek erkek olsun, bekarlar için mutlu bir karşılaşma demektir, güzel bir evliliğe yorumlanır.

    Rüyada eski sevgili'yi görmek ise uzun zamandır ödeyemediği bir borçtan dolayı üzüleceğine; evliler için eski sevgiliyi rüyada görmek, aile içerisine olacak hoşnutsuzluğa işarettir.

    Rüyada sevgiliyi görmek; güler yüzlü ise ondan güzel bir haber alacağınıza, sinirli ise bir dedikodu yüzünden ufak bir tartışma yaşayacağınıza yorumlanır.

    Sevgili ile gezmek; muradınıza ereceğinize, kavga etmek; evleneceğinize işarettir.

    Bazen de, rüyada sevgilinizi görmek, sevgilisi olanlar için ayriliga, olmayanlar için yeni bir sevgili edinecegine isarettir.
     



  2. ben rüyamda kendisini sevdiğim kişiyi gördüm bana evlen benimle seni çok seviyorum demişti ben ilk defa duyduğum için ağlayarak uzaklaşmıştım sonra parka gitmiştim ve yanında benim anıdığım arkadaşları vardı sonra arkadaşlarıma biraz gidermisiniz bişey konuşçam demişti bende konuşçak bişey yok demiştim sonra kardeşim bana el göz hareketi yapıyodu herhalde annemgile söylerim diye ve sonra uyandım zaten
     



  3. rüyamda canımdan çok sewdiğim kızı gördüm ve bana güldü doyunca sarıldık birbirimize ağlaya ağlaya :'( inanılmazdı gerçekten 2 yıldır göremiyorum en azından rüyadada olsa hasret giderdim biraz onu yemeğe götürdüm gece bana gülüyordu ona okadar çok sarılmak istiyordum ki bütün gözyaşları içimde birikmişti :'( kalktım yine sarıldım çok ağladım ve sonra gözlerimi bir açmayla hepsi koca bir yalana dönüştü ve 2 aydır ağlıyorum bu rüya yüzünden herkes bana hayrette 7 aydır buna benzer rüyalar görüyorum hergün ağlıyorum içimdeki acıyı birtek allh bilir ama bir gün onu mutlaka bulucam
    :'(
     



  4. arkadaşlar 1 kere rüyamda sevgilimi gördüm aradan biraz geçti yine onu gördüm aradan biraz geçti yine gördüm ama bu sefer koltuktan açılmış bir yatak ta oyun ooynuyoduk hoplama zıplama ama ben kızı seviyorum kız bilmiyo bugün gördüm hoplama zıplamıyıda ne amlam gelir şimdiden teşekkürler
     



  5. Bende 2 defa gördüm,su an sevdigim Kisiyi..ilkinde karanlik heryer,sevdigimin elinde bir kitap..GÖRÜSECEKMIYIZ diyorum..EVET diyor..SÖZMÜ diyorum..EVET SÖZ DIYOR..
    BIR KAC GÜN SONRA GÖRÜSTÜK ZATEN!
    ikincisinde..yine ayni sahne..elinde kitap..SEN COK SANSLISIN BILIYORMUSUN diyor..bende gülümsiyerek NIYEKIN diyorum..oda YAKINDA ANLARSIN diyor..
    HAYIRDIR INSALLAH..daha dün gördüm..
    söyle diyim,o benim onu sevdimi biliyor,fakat o bana daha demedi..
    ne dersiniz Millet,sevecekmi acaba?
     


  6. mih

    mih


    bnde rüyamda eski sevgilimi ve hala sevdiğim kişiyi gördüm geliyodu ve bnden özür diliyodu sonra barışıyoduk ve geziyoduk öyle güzeldiki uyandığıma binpişman oldum keşke rüya olmasaydı dedim ama rüyaymış işte
     



  7. gercekte ayrıyız fakat 9 ay oldu ne o benı ne de ben onu bırakabılıyoruz telefonda konusuyoruz bır yanyana gelıp zaman gecıremıyoruz ama cok sevıyoruz.
    ruyamda onu kendı arabalarında gordum fakat arabaları gelın arabası olmus onun dugunu degıl ama gelın arabası seeklınde suslenmıs erkekarkadasım ıse arabayı kullanıyor dalgın uzgun bır sekılde bende goruyorum motorla takıp edıyorum onun gıttıgı yere bı dukkana gırıyor gırıyorum arkadasımıs dukkandakı erkek arkadasım cıkıp gıdıyor bende cıkacagım arkasından arkadası bosuna ugrasıyorsun senı ıstemıyor sevmıyor bırak artık dıyor ben yıkılmıs bır sekılde olsun dıyerek ayrılıyorum ne anlama geldıgını bılmek ıstıyorum
     



  8. rüyada sediğimi gördümm onu hergün düşündüğüm için onu sevdiğim için 7.snftan belli onu çk seviyorumm ama o beni anlamyo ama şimdi gördüğüme öre mutlu olsun bee mutlu olsunn ama bn onu çok sevdim bee vallaha çk sevdimm...
     



  9. ben bundan 2 yıl önce bir kızı seviyodum oda beni seviyodu bence ama beni sevdiğini kabul etmiyordu.2 yıl bu kızı sevdim ben ama o hiçbirşey için çabalamadı.sonra bende bırakmak zorunda kaldım.iki yıldır aklıma bir defa olsun gelmedi ama bun 3 , 4 gün önce 2 defa ard arda rüyamda gördüm ve de şu an aklımda takılı duruyor.neye işaret olduğunu anlamadım ama korkarımki yine onu sevmeye başlıyorum.iyiliği sana güzel bir haber vereceğini söylüyorlar ama rüyada nasıl gödüğünede bağlıymış..
     



  10. biz çıkıyoruz ama bugün tatile gittiler daha şimdiden özledim nasıl geçicek hiç bilmiyorum onu çok seviyorum o da bn sevyo ama içimde kötü bir his var yeni bir çocuk

    geldi ve o kızı sevmesinden korkuyorum ama o bni cidden çok sevyo ama kader ne olacağı belli olmuyor birbirimizi çok seviyoruz<3
     



  11. Ben sevdigim kizi gordum ama onun baska sevdigi var ve cikiyolar ben kahroluyorum onsuz her gunum bana anlamsiz bir yasam gibi geliyo ama o o rüyadan hic uyanmak istemedim o benim omzuma yaslanmis oyle oturuoduk ben ise saclarini kokluyodm yavastan sacini öpüyordum keske o rüyadan ebediyen hiç uyanmasam hatice senin için canimi bile veririm ama sen bunu bilmiyosun bende bazen hayallere kapilip gercekleri unutuyorum iste napcan ask iste bazilarina zevk çogunada aci verir benimkide böyle
    bir hikaye iste off :(((
     



  12. Ben de gördüm en az 3 kere hem de. O beni eskiden seviyordu ama ben yeni kabullendim ona olan aşkımı. 9 senedir aynı sınıftayız ama o bana 1 kere açıldı hala seviyor mu bilmem :(
    Rüyamda okuldan kaçıp bisiklete biniyorduk geziyorduk çok eğleniyorduk sonra bana çıkma teklifi etti. Ben de utandım bilmem dedim öyle diyince bırakıp gitti rüya da böyle bitti çok ağladım hatta uyandığımda tekrar uyuyup devamını görmek istedim ama görmedim :(
     



  13. bende gördüm sevdiyimi rüyamda onu cok özlüyorum ama ayrılmam şart ondan dün herşey bitirdim ama cok canım yanıyor cok özledim şimdiden ama onu canımdan bile cok seviyorum arkadaşlar ne yapıcam ben onsuz of of
     



  14. evet ben onu rüyamda gördüm ve anlamını öğrenmek için buraya geldim ben onu 16 aydan beri seviyorum belk isaçama gelir 16 aydır seviyorum ve sadece 2 gün çıktık çok komik değil mi. uzun ihkaye gerçekten.
     



  15. ağa sevdiğim kız işyerini soyuyodu ya,ben olayı çözmeye çalışıyodum patron beni iş yerinde genel müdür yapıyodu bense sevgilimle birebir konuşmadan yanındaki kıza söle artık bıraksın falan diyodum ama peşinden gitmiyodum böle bi karışık rüya
     



  16. ben size rüyamı anlatıcam çünkü benim rüya yorumum biraz farklı olabilir ben birini seviyorum bundan dört ay önce görücü usulü ile tanıştık ve sonra ayrıldı şimdi konuşuyoruzvakit geçiriyoruz ama bu bir ayydır ilgisiz zaten sevgili de değiliz rüyamda ben onun annesine yardın ediyorum çuval taşıyorum akşam vaktiydi ve bir anda durakta sevdigim kişi bana dogru bakıp sigara içiyodu keyifliydi sinirli falanda değildi ama gezip tozmuyoduk da yani bana bu rüyanın yorumunu yapın