Ramazandan sonra kilo almamak için ne yapmalıyız

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Elfida tarafından 6 Eylül 2011 tarihinde açılan konu


  1. Ramazan sonrası dikkatli beslenme önerileri
    Ramazandan sonrası için yemek listesi

    Sabah: Çay (şekersiz) veya bitki çayı ya da sade nescafe içilebilir. 1-2 dilim beyaz peynir, 2 dilim ekmek, söğüş sebze, bir tatlı kaşığı zeytinyağı ile 5-6 adet zeytin, 1 bütün ceviz, 1 tatlı kaşığı bal.

    Ara öğün: 1 porsiyon meyve veya 2 adet madlen çikolata, bir fincan şekersiz Türk kahvesi.

    Öğlen ve akşam: 1 kase çorba, bir porsiyon et yemeği veya 1 porsiyon etli sebze yemeği, salata veya bir kase yoğurt ile 1-2 dilim ekmek.

    Ara öğün: 1 porsiyon sütlü tatlı veya 2-3 porsiyon meyve ve bir kase yoğurt. 1 kase sütlaca karşılık 2 dilim baklava tüketilebilir. Bir kase sütlaçla ortalama 290-320 kalori alınmaktadır.