Ramazanda Diyetisyenlerden En Sağlıklı ve Zayıflatan Diyetler

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda ZeuS tarafından 31 Temmuz 2011 tarihinde açılan konu


  1. ramazanda zayıflama,
    ramazanda diyet listesi,
    ramazanaözel diyet listesi


    Ramazanda Diyetisyenlerden Gün Gün En Sağlıklı ve Zayıflatan Diyetler

    Ramazan Diyetinin Hedefi: Haftada 2-3 kilo
    Günlük kalori: 1000 Kcal.

    Ramazan ayında oruçluyken yapabileceğiniz bu diyette sebzeli yemeklerde 250 gram sebze, 100 gram et ya da kıyma olmalıdır. Dolmaların içindeki malzemenin yarısı pirinç yarısı et olmalı.Bu şekilde altın kurallara uyulduğu takdirde Ramazanda kilo vermemek elde değil.Ramazanda Zayıflamak adına yüzde yüz çözümlü bir diyet.

    RAMAZAN DİYETİ GÜNLÜK MENÜLERİ

    1. GÜN DİYETİ

    Sahur : Et ve tavuk suyuna pilav (1 tabak) 1 kase cacık

    İftar : 1 dilim pide, 1 kase çorba ½ tavuk (ızgara veya haşlanmış) elma

    2. GÜN DİYETİ

    Sahur : Et veya tavuk suyuna pilav, 1 tabak (hazır bulyon olmayacak)

    İftar : 1 dilim pide, 1 kase çorba etli fasulye, 1 kase salata, 1 portakal

    3. GÜN DİYETİ

    Sahur : 1 tost (peynirli) ve ayran
    İftar : 1 dilim pide, 1 kase çorba 1 tabak kıymalı ıspanak 1 kase salata, 250 gram meyve

    4. GÜN DİYETİ

    Sahur : 1 tost, 1 ayran

    İftar : 1 dilim pide, 1 kase çorba, kabak, biber, veya patlıcan dolması 1 kase salata, 250 gram meyve

    5. GÜN DİYETİ

    Sahur : Tavuklu sandviç, çay

    İftar : 1 dilim pide, 1 kase çorba 6 kalem kuzu pirzola, salata, 250 gram meyve

    6. GÜN DİYETİ
    Sahur : Tavuklu sandviç, çay

    İftar : 1 dilim pide, 1 kase çorba 1 kase salata (isteğe bağlı) Balık veya bonfile

    7. GÜN DİYETİ

    Sahur : 2 dilim börek (içine lor veya çökelek peyniri konacak) Ayran, çay

    İftar : 1 dilim pide, 1 kase çorba, 8 adet ızgara köfte (ekmeksiz ve yağsız kıymadan olacak), 1 kase salata, 250 gram meyve