Ramazan diyeti

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda EyLüL tarafından 19 Temmuz 2011 tarihinde açılan konu


  1. Ramazan diyeti
    Ramazan diyeti, ramazan diyeti
    Ramazan'a özel diyet önerileri

    Ramazan ayı boyunca uygulayabileceğini bu diyetle iki hafta içinde 5 – 10 kilo vermeniz mümkün. İftar menüsü için ilave edebilecekleriniz: 1 adet yağsız pastırma, 5 zeytin, yağsız peynir, çökelek ya da lor, 2 dilim pide.

    Bu diyetin günlük menüleri:
    1.GÜN
    Sahur: Bir porsiyon pilav (az yağlı) Kayısı komposto
    İftar: Pastırmalı veya kıymalı yumurta (3 yumurta ile) 1 kase salata, ½ kilo meyva

    2.GÜN
    Sahur: Az yağlı pilav, kayısı komposto
    İftar: Etli kuru fasulye (1 tabak) 1 tabak bulgur pilavı (az yağlı olacak) diyet güllaç

    3.GÜN
    Sahur: Peynir veya kıymalı az yağlı makarna, 1 bardak ayran
    İftar: 4 adet biber, kabak, domates veya patlıcan dolma, 1 kase yoğurt, ½ kilo meyva

    4.GÜN
    Sahur: 3 dilim börek, çay
    İftar: 8 adet ızgara köfte yarım porsiyon, yağsız pilav, 1 kase cacık, 1 porsiyon diyet muhallebi

    5.GÜN
    Sahur: 3 dilim börek, çay
    İftar: Kıymalı ıspanak, 1 kase yoğurt, ½ kilo meyva

    6.GÜN
    Sahur: Az yağlı pilav, kayısı komposto.
    İftar: ½ tavuk (haşlama ya da ızgara olacak) 1 tabak haşlanmış patates, 1 porsiyon diyet sütlaç

    7.GÜN
    Sahur: Yumurtalı domatesli, biberli, az yağlı, patates salatası
    İftar: 1 tabak lahana sarma, 1 kase yoğurt, ½ kilo meyve