Panik Atak ve Beslenme 2 Arkadaşmış

'Sağlık Rehberi' forumunda Dark tarafından 29 Eylül 2009 tarihinde açılan konu


  1. Panik Atak ve Beslenme İki Arkadaşmış
    Gün içinde tükettiğiniz meyve ve sebze miktarını arttırın: Meyve ve sebzeler pek çok vitaminle, besleyici maddelerle doludur ve lif açısından zengindirler.
    Daha çok bakliyat yiyin: yeşil fasulye, mercimek, lima fasulyesi, barbunya fasulye gibi gıdalarla beraber yenilecek hububat ürünleri çok sağlıklı bir seçimdir.

    Şekeri mümkün olduğu kadar aza indirin: Tamamen vazgeçemeseniz bile çok çok az yemeğe dikkat edin.

    Yemek yeme alışkanlıklarınızı değiştirin. Çok büyük üç öğün yerine gün içerisinde ufak ufak dört beş mini öğün yiyin.

    Kafeinden uzak durun: Kahveler ve kafein içeren diğer ürünler panik atak hastalarında atakların tetiklenmesine neden olabilir.

    Gün içerisinde bol miktarda su için: Her gün en az 1,5 litre su için.
    Yağ ve Tuz Konusunda dikkatli olun.


    Beslenme panik atak tedavisinde ilk adımdır fakat önemli bir adımdır. Ama unutulmamalıdır ki tek başına beslenmeyi düzeltmek panik ataklardan tamamen kurtulmak anlamına gelmez.

    Alıntı