Panik Atak Egzersizleri

'Sağlık bilgisi' forumunda Aysell tarafından 20 Haziran 2012 tarihinde açılan konu

  1. Panik Atak için Nefes Egzersizleri

    Nefes Egzersizleri Panik Atak

    Panik atak ansızın, herhangi bir yerde beklenmedik şekilde ortaya çıkan yoğun kaygı, bunaltı, korku, sıkıntı karışımı nöbetlerdir. Panik atağın ilk belirtilerini fark ettiğinizde nefes alıp vermemizi yavaşlatırsanız, ciddi bir ataktan uzaklaşmayı da başarmış olursunuz. Şunları uygulayabilirsiniz;

    Öncelikle rahat oturabileceğiniz ya da uzanabileceğiniz bir konuma geçin. Derin bir nefes alın (burnunuzdan) ve 10'a kadar sayarak nefesi içinizde tutun. Saydıktan sonra nefesi ağzınızdan verin. Kendinize sizi rahatlatacak komutlar verin. "Rahatla, kendini iyi hisset" gibi. Bunu tamamladıktan sonra 3 saniyede nefes alıp yine 3 saniyedenefesi verin. Böylece aldığınız nefes sayısını normale indirmiş olacaksınız. Her 1 dakika sonunda, 10 saniye boyunca nefesinizi tutup, ağzınızdan geri verin. Daha sonra 3 saniyelik döngülere devam edin. Panik atağınız geçene kadar bu egzersizi uygulayın
     
Yükleniyor...
- Panik Atak Egzersizleri Forum Tarih
Panik Atak Nedir Nasıl Tedavi Edilir? Sağlık Rehberi 17 Mayıs 2016
Panik Atak Nedir neden olur Sağlık bilgisi 13 Kasım 2012
Sıla Panik Atak Şarkı Sözleri Vaveyla 2012 Şarkı Sözü 14 Ekim 2012
Sıla Panik Atak Şarkı Sözleri Şarkı Sözü 10 Ekim 2012