Öss sonrası veli-öğrenci diyalogları

'Eğlence' forumunda By_TuaL tarafından 4 Eylül 2008 tarihinde açılan konu


  1. * nasıl geçti yavrum?
    * yorum yok..
    * yuppi…! çocuk kamu yönetimini kazanıcak galiba

    * sınav nasıldı kızım..?
    * kime göre sınav? zaten hayat başlıbaşına bi sınav deilmidir..
    * bey, çocuk ya felsefeyi kazanıcak yada sıyırdı

    * eveet nasıl geçti bakalım?
    * çörrrrt diye!!!
    * içinde patladı dimi sınav..
    * aynen.
    * eşşoğleşşek

    * nasıl geçti bakalım?
    * allahtan ümit kesilmez…
    * tıppımı kazanıcaksın..?
    * çok iyimsersin..

    * sınav nasıl geçti..?
    * ben size soruyomuyum nasıl geçti, kim geçirdi diye. giren çıkan bana size nooluyo..
    * tamam çocuum tamam yavrum geçtiii..
    * bak haalaa geçti diyo

    * nasıl geçti çocum?
    * çok iyiydi sınav yerimi hemen buldum. sınav solnu fevkaladeydi, sınıftaki kızlar bi içim suydu, gözetmen jenıfır lopez gibiydi..v.s, v.s

    * sınav nasıldı evladım..
    * hangi sınav..?

    * nasıl geçti sınavın yavrum?
    * yürrü yavrum yürrü fistanını sürrü…
    * ahanda çocuk keçileri kaçırdı..
    * şindide geçtii burdan konyalının birriii…

    * nasıl geçti evladım?
    * süperr..
    * anlaşıldı, bu senede s.ç tın dimi..
    * evet

    * sınaw nası geçti annecim?
    * eh işte fena sayılmaz
    * kaç net yaparsın yani?
    * ne bilim anne ben ya…yaptım çıktım ztn başım ağrıyo
    * iyi geçmedi annadım ben….boşa gitti onca emek..hüüeeee

    * sınaw nası geçti oğlum?
    * mehter takımıyla geçti baba…böle bir ileri 2 geri
    * düş önüme eşşek sıpası..10.dur girion hala aynı yerdesin..eşşeolueşşek

    * sınaw nası geçti güsel kızım?
    * çok iyi geçti annecim….hacettepeyi kazanırım büyük ihtimal…tıp olmazsa bile beslenme uzmanlığı felam olur
    * ben sana demedimmi iyi çalış die…bak tıpı kazanamıcan…komşunun kızı kesin kazanıcak..resil olcaz millete resiiiillll
    * hayda…kadına hacettepe dioruz o ne dio

    * oğlum sınawın nası geçti
    * Baba pok gibi geçti
    * aferin sana bütün sene yattın durdun zaten hiç ders çalısmadın[bu doruu](yumruğuda yedim bu ara)
    * baba ne wuruon bea
    * haketttin

    * evladım sınav nasıl geçti?
    * yan tarafta inşaat….
    * sus lan eşşek herif her sene aynı bahane yeter ulen sana ettiğim masrafla abini evlendirir,ev alır,iş kurardım ayrıca annene o çok beğendiği arabayı alırdım… biraz abarttım galiba

    * ee nasıl geçti sınav bakalım
    * kötü..
    * bırak şindi
    * valla
    * yani kötü geçti diyosun öylemi
    * s.ç tım diyorum işte daha nediym..
    * ulan eşşek sıpası niye adam gibi çalışmadın lan
    * heeh şöyle yola gel
     



  2. ya bazı soruları hatırlamıyorum ( a) işaretledim:
    (c) mi acaba??:f106::f106::f106:tamam ya sınav
    falan duymak istemiyorum:f106::f106::f106: Teşekkürlerrr