Omni Diyet Listesi

'Sağlık Rehberi' forumunda Eylem tarafından 18 Mayıs 2016 tarihinde açılan konu

  1. Eylem

    Eylem Editör Site Yetkilisi


    Omni Diyet Listesi

    [​IMG]
    Omni diyetine başlamak için uygulamanız gereken diyet listesini ilk kez bizde bulabilirsiniz. 2 haftada gözle görülür bir incelme ve kilo kaybını garantileyen omni diyetiyle yaza fit başlamaya hazır mısınız?

    İşte Omni diyet listesi forumdas.net farkıyla

    Omni diyetinde kahvaltı listesi:

    Günün en önemli öğünü olan kahvaltınızı uyandıktan sonra bir saat içinde yapmanız gerekir. Her gün kahvaltınızda bulunması gerekenler şunlardır:

    Protein: Kadınlar için 90-110 gr. erkekler için 110-150 gr

    Sağlıklı yağlar: hindistancevizi, avokado, keten, yumurta ve başka sağlıklı kaynaktan 9-10 gr (100 kalori)

    kompleks karbonhidratlar: 2 kase nişastasız yeşil sebze ve 1/2 kase dut veya 1 parça meyve

    Omni diyeti öğlen yemeği:

    kilo vermeye çalışırken asla aç kalmamalısınız. Uzun süre aç kaldığınızda kan şekeriniz düşer ve gözünüz etraftaki atıştırmalıklardan ayrılmaz.

    Protein: kadınlar için 90-110 gr. erkekler için 110-150 gr

    Sağlıklı yağlar: 10-13 gr, yaklaşık 1 yemek kaşığı zeytin yağı, 1 yemek kaşığı kabuklu yemiş veya 60 gr avokadoya eşit.

    Kompleks karbonhidratlar: 1 kase karma yeşil salata ve 1 kase karma sebze

    Omni diyeti Akşam yemeği:

    Akşam yemeklerinizi keyifli ve doyurucu bir hale getirin. Akşam yemeği menünüz balık ve kümes hayvanı gibi sağlıklı proteinler, hafif pişirilmiş sebzeler ve salata içerebilir. Gökkuşağı renklerinde salata, biraz meyve ve biraz tohum ve kabuklu yemiş insanlar için en uygun diyet besinleridir. Balık ve et gibi biraz protein eklerseniz tam bir öğün olur. Salataları 1 yemek kaşığı sağlıklı sıvı yağ ve balzamik sirke veya limon ve isteğinize göre baharat ve otlarla soslandırın.

    Her akşam yemeğinde yemeniz gerekenler:

    Protein: kadınlar için 90-110 gr. erkekler için 120-180 gr

    Sağlıklı Yağlar: 15-20 gr.

    Kompleks karbonhidratlar: 2 kase karışık yeşillik ve salata için doğranmış yeşillik artı ek sebze tabağı, toplamda 3-4 kase

    Gelelim atıştırmalıklara.

    Mantıklı atıştırmalık sabah ortası bitkinliği, öğleden sonra karbonhidrt özlemi ve düşüncesiz akşam yemeleriyle savaşır. Her gün iki veya üç atıştırmalık yemeyi planlayın. Atıştırmalıklarınız şunları içermelidir;

    Protein: 20-40 gr (2 yemek kaşığı humus veya guacamole veya bir dilim hindi veya iki yemek kaşığı, çiğ kabuklu yemişe eşittir)

    Sağlıklı yağlar: 3-15 gr.

    Kompleks karbonhidratlar: 2-3 kase çiğ veya buharda hafif pişirilmiş sebze