Mona lisa:)))

'Eğlence' forumunda Eco tarafından 31 Mayıs 2008 tarihinde açılan konu

  1. Eco

    Eco


    kadın çok sıkıldı tabii... kaç yüzyıldır orda otur otur... :f106: :f106:
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     


    Nevra bunu beğendi.

  2. Hey Allahımm yaaa..:f30: :f30: Mona Lisa bayaaa sıkılmış.. Çok bellii..:f106:

    Teşekkürler Eco..
     



  3. evet bencede sıkılmış hatta sıkıntıdan ne yapacağını bilememiş :f30:
     



  4. :f30: :f30: Daha önce de görmüştüm süperr özellikle dil çıkaran hali:f106:
     



  5. ya çok güzell çok tatlı olmuss

    burolisayıda böyle yapsanıza:f73:
     



  6. :f106: :f106: Vah vah garibim ne hallere girmiş sgl cnm güzel bir paylaşımdı+rep
     



  7. süpersin yaa harika valla
    çok eglenceli
    tesekkürler..
    :f106: :f106: :f30:
     



  8. senelerdir olgunlaşmış olmasını bekliyodummm tam tersi hala bebek gibi ağzıyla burnuyla oynuyo çok komk olmuşş ayrıca bi lisanın amca mona rıza var tanışmanızı tavsiye ederim:f40:
     



  9. Ecooooo
    Yaf ameliyatlı amaliyatlı ne işin var senin mona lisa ile
    yatsana şöleee allah allah :) ne hale getirmiş monayı bakarmısınız:)

    Emeğine sağlık Eco
    Paylaşım için teşekkürler.
     



  10. By-Tual sanırım ECO yatmaktan sıkıldı :f106: haklıda yani :f106: :f106:

    Paylaşıma tşkler ECO çok güldüm valla :f30: :f30: :f30:
     



  11. keşke hiç sıkılmasaydı ya eski hali daha güzeldi:f106:
    prdn ne ameliyatı ben yoktum ve duymamışım eco geçmiş olsun
    Nevracım sanada geçmiş olsun
     



  12. Yaw! Şimdi bu hareketleri bana mı yapar bu Lisa :f20:

    Sinirleniyorum bak dersem anlar mı :f30: :f30:

    Ah! Canım bunu da kaybettik, ruhuna Fatiha :f19:
     



  13. :f106: :f106: :f106: Dünyada herkes kfayı yedi omu eksik kalsın yazık :f30: :f30:
     



  14. yani koskoca mona lisa yıda bu halegetridiler ya ben ne diyim davincinin kemikelri sızlıyordur eminim:)