Metin2 Antias hilesi

'Oyun Bölümü' forumunda Dark tarafından 14 Temmuz 2009 tarihinde açılan konu


  1. Metin2 Anti-as hilesi
    1-Aşama
    İlk olarak aşağıdaki linkden dosyamızı indiriyoruz ve kuruyoruz
    Önemli Not: Fremework 2.0 İndirmek şart değildir Eger Pc'nizde Bu Hile'yi Destekleyip Çalışıyorsa,
    İndirmeyiniz Gerek kalmaz.
    lk Baş Hileyi İndirin Çalışmazsa Fremework 2.0 Kurun .

    2-Aşama
    Aşağıdaki linkden dosyamızı indiriyoruz.
    Anti-as tıkla

    Rar şifresi:Forumdas.net


    3.ci Aşama
    Karakter Karşımızdayken
    Hilemizi Açıyoruz
    Sakın oyuna Girmeyiniz yoksa Çalışmaz...
    [​IMG]

    4.cü Aşama

    Daha Sonra Metin2 de WEİTER yapıyoruz NOT=SAKIN METİN2 TURKİSCH YAPMAYA KALKMAYIN HİÇ Bİ SECENEGE BASMADAN WEİTER DİYORUZ..)



    5.cü Aşama

    3.HACK SİTE GELİP ORDA Option Var Orda tam 2 katane kutucuk Görceksiniz Onları Onaylayıp (Hack Neu Generieren Diyoruz ) Onaylıyoruz Yani

    [​IMG]


    6.ci Aşama

    SONRA 1 HİT ATTACK ANN DİORUZ Buna Benzer Şeyler Çıkacak Siz Ayarlayınız..


    7.ci Ve SON aşama Dikkat
    Arkadaşlar Anti Hileden Girmeyin Normal metin2 Masa Üstü Giriniz....

    Ve anti Hileyi Siliniz Yoksa Çalışmaz Saygılar
    VE HİLEMİZ OLDU Güle Güle Kullanınız
     



  2. Cevap: Metin2 Antias hilesi

    paylasım guzel arkadas ama ben bu hıleyı oyun acıkkende calıstırıom......:cool::confused::p;)
     



  3. Cevap: Metin2 Antias hilesi

    ya bunu nasıl indircem lütfen sölin
     



  4. Cevap: Metin2 Antias hilesi

    Ya Dark Abi sendemi HiLe yapma :D :f40: su oyun hilesiz olsa cok qüseL olcak Yap Öfkeyi master ne GRk var hiLeye atını al hızlı git kullanmayın su hileyi Tüm Forumdas MeTİn 2 OYuncularına SESLENİYORUM ! :f40:
     



  5. Cevap: Metin2 Antias hilesi

    indirmeyi bilmiyom ben söyleyin
     



  6. Cevap: Metin2 Antias hilesi

    abicim link var ya ona tıkla zaaaa xD beyler ya trade hack die bi konu açın oraya trade hack i koysanıza muho+9 çalındı
     



  7. Cevap: Metin2 Antias hilesi

    lınqe basıyom not bişeyler yasıyo olmyo