Kış Diyeti

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Sitem tarafından 21 Haziran 2011 tarihinde açılan konu


  1. kadın kış diyeti
    sağlıklı kış diyeti
    kış dıyetı

    Kış Diyeti

    kış diyeti programıyla fazla kilolarınızı sağlıklık bir şekilde verebilirsiniz. Bu diyet programını uygularken sportif aktivitelerle desteklemeniz, sağlıklı yaşam biçiminde diyet yaparken çok faydalı olacaktır.


    Kış diyeti listesinin ilk günündeki diyet listeniz; Sabahları kahvaltımızda kibrit kutusu kadar yağsız beyaz peynir, kızarmış bir dilim kepekli ekmek, şekersiz çay siyah çay yerine yeşil çay tercih etmeniz, daha sağlıklıdır. Bunun yanında haşlanmış bir adet yumurta ile sabah kahvaltımızı tamamlıyoruz.

    Kış diyetinde ilk günün öğle yemeği; Yağsız mevsim salata, iki adet ızgara köfte

    Kış diyetinde akşam üzeri; Haşlanmış sebzelerden oluşan güzel bir sebze yemeği, yaklaşık olarak 100 gram ızgara et, yarım kase yoğurt ile akşam üzerini tamamlamış oluyoruz. Geceleri yatmadan önce bir bardak süt ile kış diyetinin ilk gününü tamamlamış oluyoruz. Gün içerisinde bazı egzersiz hareketleri yaparak yemeklerden sonra yürüyüş yaparak bu diyet programını uygulamanız daha yararlıdır.

    Kış diyetinde ikinci gün ; Sabahları iki kibrit kutusu kadar kaşar peyniri, şekersiz yeşil çayımız ve 3-4 adet zeytin. Bunun yanında bir adet dilimlenmiş kepekli ekmek yenebilir. Kızartmadan yemeniz yağ almanızı engeller.

    Kış diyetinde öğlen yemeği; Bir kase yoğurt, 4-5 adet ızgara köfte ile öğlen yemeğini tamamlıyoruz.

    Akşam üzeri; Meyvelerden bir adet armut ve yanında portakal suyu ile akşam üzeri öğününüde atlatmış oluyorsunuz.

    Akşam ; Haşlanmış ıspanaklar yada brokoli bunun yanında deniz ürünlerinden herhangi bir balığı ızgarada yiyebilirsiniz. Geceleri yatmadan önce yağsız süt ile
    kış diyeti programını iki gün olarak tamamlamış oluyorsunuz.

    Kış diyetinde genel olarak sebze ağırlıklı bir menü mevcuttur. Yeşillikleri diğer günlerle birlikte değiştirerek keyifli bir hale getirebilirsiniz, diyet programınızı. Bunun yanı sıra bu diyeti uygularken mutlaka spor yapmanızı öneririz. Size uygun diyet programını diyetisyenlerin verebileceğini unutmayın.