Kilo Almanın Yolları Kadınlar için

'Kadınca' forumunda Sezen tarafından 16 Mayıs 2016 tarihinde açılan konu

  1. Sezen

    Sezen Editör


    Kilo Almanın Yolları Kadınlar için

    Bir Ayda 10 Kilo Alabilirsiniz

    Diyetisyenlerin önerilerine uyarak hızlı ve sağlıklı olarak kilo alabilirsiniz. 1 ayda 10 kilo almak hem çok kolay hem de sağlıklı olarak alabileceksiniz. Şimdi size verdiğimiz tavsiyelere uyarak ayda 10 kilo garanti alacaksınız.



    Kilo Almanın Yolları Kadınlar için
    [​IMG]
    Kilo Almanın Yolları

    Öğün Miktarında Artış

    Zayıflamak isteyenler öğün miktarını düşürürler doğal olarak. Kilo almak istiyorsanız eğer kesinlikle öğün atlamamalısınız. Kahvaltılarınız, bal, tereyağı, kaşar peyniri gibi yüksek kalorili gıdalardan oluşmalı. Ara öğünlerde ise sevdiğiniz yine kalorili kilo yapan yiyecekler tüketin.

    Kalori Defteri Alın

    Hızlı kilo almanın yollarından biri de Yüksek kalorili besinlerin bir çıktısını almanız iyi olur. Bu listeye göre en sevdiğiniz yiyeceklerden ara ve ana öğünler hazırlayabilirsiniz. Yani kısaca kendinizin diyetisyeni olabilirsiniz.

    Daha Az Hareket

    Hareket etmek için enerjimizi yiyeceklerden alıyoruz. Yani yiyecekler aslında vücudun bir çeşit yakıtıdır. Yüksek kalori alıp az hareket ettiğimizde bu yakılamaz ve yağ olarak kalır. Kilo almak istiyorsanız çok kalori alarak az hareket etmelisiniz.

    Kalori Miktarını Arttırın

    Günlük kalori alma miktarınıza 500 kalori kadar daha eklemek işinize yarayacaktır.

    500 kalori almak çok zor değildir. Normal yemeğinizi yiyerek ara öğünlerde kuruyemiş veya çikolatada işinizi görecektir.

    Meyve Suları Tüketin

    Kilo almak isteyen kişiler eğer bir problem yoksa soda tüketmelidir. Sadece bir kaç soda bir kaç yüz kadar kalori demektir. Eğer soda sevmiyorsanız meyve suları da işinizi görür. Meyve suları şekerli olduklarından fazlaca kalori vardır.

    En Önemlisi Geç Saatte Yemek

    Uzmanlar akşam 7’den sonra yemek yemek zararlı, kilo yapar diyorlar. Kilo almak istiyorsanız eğer bu öneriyi dikkate alarak yemeklerini 7’den sonra yemelisiniz. Gece uykuda hareketsiz olduğunuzdan kalori yakımı yok denecek kadar az olacaktır. Tansiyon gibi probleminiz yoksa eğer peynirli makarna, etli pilav, sütlaç gibi yiyecekleri yiyebilirsiniz.

    Yağlı yiyecekler Tüketin

    Kilo vermek isteyen kişiler nasıl yağlı yiyeceklerden kaçıyorsa, sizde tam tersi yağ oranını arttırın. 1 fincan zeytin yağı 1925 kalori içeriyor, eğer sevmiyorsanız salatanıza ya da zeytin kasesine koyarak banabilirsiniz.

    Süt İçmelisiniz

    Günde büyük bir bardak çikolatalı süt içerseniz size kilo olarak geri dönecektir.

    Ayrıca fıstık ya da fındık ezmesi de kilo almanız için çok ideal bir yiyecektir. Özellikle fındıklı veya fıstıklı tatlılar çok ideal oluyorlar.