Kilo Aldırmayan Yiyecekler Nelerdir

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda EyLüL tarafından 17 Eylül 2012 tarihinde açılan konu


  1. Kilo Aldırmayan Yiyecekler




    Kilo Aldırmayan Yiyecekler Neler

    Sağlıklı beslemek hepimiz için oldukça önemli bunu biliyoruz hem sağlıklı beslenip hem kilo almamak istiyorsanız Kilo Aldırmayan yiyeceklerin bir kısmını sizlerle paylaşıyoruz.

    ZEYTİN YAĞI:Ham zeytinyağı ile fazla kilolarınızı verebilirsiniz. Zeytinyağı Kalori yakmanızı da kolaylaştırır.

    SİRKE:Mükemmel bir tok tutucudur. İsveç’te yapılan bir araştırmaya göre sirkeye batırılmış ekmek yiyen kişiler, normal ekmek yiyen kişilere göre kendilerini daha tok hissetti.

    BROKOLİ:Lif ve C vitamini deposu. Ayrıca kilo vermeye yarayan kalsiyum içeriyor. Karaciğere iyi geliyor. Hazma yardımcı oluyor.

    ACI KIRMIZI BİBER:Düzenli olarak acı biber yemeniz size kilo kaybettirir. Japonların yaptığı bir araştırmaya göre kahvaltıda normal kahvaltı yiyecekleri yanında kırmızı biber de yiyen kadınlar öğle yemeğinde normalden daha az yedi.

    SALATALIK:Lif zengini olması sayesinde tokluk hissi veriyor. Ayrıca sağlıklı bir su deposu.

    KIRMIZI ÜZÜM:Dolaşım sistemini temizliyor. İçerdiği lif, vitamin ve mineraller sayesine kolesterolün düşmesine yardımcı oluyor.

    KİRAZ:Yumuşak bir müshil etkisi yapıyor ve kilo kaybına neden oluyor.

    ESMER PİRİNÇ:B Vitamini deposu olması sayesinde proteinleri, yağları parçalıyor, hazmı kolaylaştırıyor.

    YOĞURT:Yüksek proteinli ve düşük şeker oranlı yoğurttan günde üç defa tüketenler diğerlerine göre çok daha sağlıklı ve fit bir vücuda sahip olabilirler.

    FASULYE:Safra kesesinin kasılmasına neden olan hormon, kolesistokinin'i hiç duymamış olabilirsiniz fakat bu hormon en iyi kilo verdiricilerden bir tanesidir. Bu hazmettirici hormon tabi bir iştah kesicidir. Yüksek lifli fasülyeler ayrıca kolestrolünüzü de aşağı çeker.

    YUMURTA:protein deposu yumurtalar sizi uzun süre tok tutar. Hatrı sayılır ilgili fakültelerce yapılan bilimsel araştırmada aynı anda 30 obez ve şişman kadın üzerinde yapılan deneyde düşük kalorili meyve salatası ve 2 dilim tost ile birlikte sütlü omlet tüketen kadınlar, simitle kahvaltı yapan kadınlara oranla gelecek otuz altı saat içinde daha az yemek yedi.

    NAR:Hormonları dengeliyor. Bu sayede kilonuzu kontrol etmeniz daha kolaylaşıyor. Ayrıca güçlü bir antioksidan.

    SALATA:penn Devlet Üniversitesi'nde kırk iki kadın üzerinde yürütülen deneye göre düşük kalorili salata tüketenler, istedikleri kadar hamur işi yemeleri serbest bırakılsa dahi çok az yiyebiliyorlar.

    YEŞİL ÇAY:Kilo verdirici şey kafein değil. Kateçin ismi verilen antioksidanlar yağ yakımını artırıyor

    ARMUT:Orta büyüklükteki 1 armut sizi tok tutmaya yeter de artar bile. Elma tok tutma konusunda 2. sırada yer alıyor.

    YAĞSIZ ET:Temel animoasitlerden biri olan ve içinde süt ürünleri, balık ve et kadar protein içren Lösin, daha az yemenize ve tok kalmanıza yardımcı olur.

    ÇORBA:Bir tabak tavuk çorbası bir parça tavuk kadar doyurucu ve tok tutucu özelliktedir.