Kapıdan Satış Şikayet Dilekçe Örneği

'Bunları biliyormusunuz' forumunda HazaN tarafından 31 Temmuz 2010 tarihinde açılan konu


  1. Kapıdan Satış Şikayet dilekçesi nasıl yazılır
    Kapıdan Satış itiraz dilekçesi örneği

    ………(İl)…… SANAYi ve TİCARET İL MÜDÜRLÜĞܒNE

    ŞİKAYET EDEN : (Ad ,Soyad ) – (Adres)

    ŞİKAYET EDİLEN : Şikayet edilen kişiler – kurumların adı soyadı-unvanı-

    adresi(sorumluluk açısından birden fazla kişi ya da kurum olabilir.)

    ŞİKAYET KONUSU : Kapıdan satış firması hakkında

    OLAYLAR : …./…./2009 tarihinde …saatinde kapıma gelen satıcılardan alışveriş yaptım. Yedi günlük cayma hakkımı iadeli taahhütlü posta / noter /telefon / fax vasıtasıyla kullandım. Ancak söz konusu firma cayma hakkımı dikkate almayarak maddi ve manevi mağduriyetime sebebiyet vermiştir. ……….” Gibi… (şikayete konu olan olay, yaşadığınız hadiseler; açık, ayrıntıdan uzak; ama olayı tam olarak ifade etmelidir. (Maddelendirilmiş bir şekilde anlatmanızı öneririm)

    SONUÇ : Söz konusu kapıdan satış firması cayma hakkımı kullanmama rağmen vermiş olduğu ürünü geri almamaktadır. Gerekli incelemenin yapılarak, yukarıda belirtilen firma hakkında ceza-i işlem uygulanmasının saygılarımla arz ve talep ederim.

    …./ …. 2009
    Ad-Soyad:
    İmza: ​