kamburluk egzersizleri

'Kişisel Bakım' forumunda YAREN tarafından 12 Ağustos 2010 tarihinde açılan konu


  1. Kamburluk Egzersizleri, Kamburluk Nasıl Düzeltilir,

    Omuzlarınızı gevşetin ve boynunuzu yukarı doğru esnetin. Özellikle gergin olduğunuz zamanlarda omuzlardaki kaslar çok sıkışır ve hareket etmenizi dahi zorlaştırırlar. Bu kasılmalardan kurtulmak için her gün düzenli olarak esneme egzersizlerinin yapılması şart. Ağrılar omzunuzun arka tarafındaysa omzun ön tarafının esnetilmesi daha iyi sonuç verir. Omuz ağrısı başa yakın kısımdaysa ikinci egzersizi yapmalısınız.


    *Kollarınızı öne doğru uzatın. Sağ elinizle sol dirseğinizi tutun. Sol elinizle sağ dirseğinizi tutun. Öne doğru uzanın.
    *Bu şekilde 20 saniye kalın ve aynı hareketi diğer kolunuzda da tekrarlayın.
    *Dik bir şekilde oturun, nefes alın ve omuzlarınızı arkaya doğru atın.
    *Nefes verirken kol ve omuzlarınız arasında bir esneme hissedene kadar kollarınızı olabildiğince yukarı doğru kaldırın.
    *Bu pozisyonda beş saniye kalın ve egzersizi üç kez tekrarlayın.

    Kambur duranlar bundan hangi egzersizlerle kurtulabilir? -VİDEO