Kadınlarda Kilo Vermenin Yolları

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda EyLüL tarafından 3 Şubat 2012 tarihinde açılan konu


  1. Kadınlar Nasıl Kilo Verirler
    Kadınlarda Kilo Vermenin Yolları Neler

    Araştırmalara göre çok gülmek ve düzenli uyumak insan sağlığı açısından oldukça faydalıdır. Son yapılan araştırmalara göre de iyi uyku alışkanlıkları kilo verme konusunda olumlu etkilere sahiptir. Ayrıca düzenli uyuyarak kalp hastalıklarına ve diyabete yakalanma riskini de azaltırsınız.

    Spor yaparken günlük beslenmeyle alınan kalori miktarı, diyetin karbonhidrat ve protein içeriğini, vücudun etkin bir şekilde kullanmasına olanak sağlar. Böylece spor performansının artmasında en etkin ve emin yol sağlanır.

    Tek başına diyet, kilo vermede en etkin yoldur. Ancak tek başına yapılan fiziksel aktive de, az da olsa kilo vermeye yardımcı olmaktadır.

    Mümkün olduğunca ara öğünleri atlamadan, sık sık ve az yiyin. Bu tarz beslenme sayesinde kan şekeriniz düşmeyecek ve sürekli yemek yeme, bir şeyler atıştırma ihtiyacı hissetmeyeceksiniz.

    Ara öğünlerde enerji verecek besinler tüketmeniz de iyi bir çözümdür. Örneğin; 5-6 adet ceviz, 8-10 adet fındık ya da badem, 1 kase yoğurt, 1 adet meyve gibi besinler tüketmeye çalışın ve mutlaka günde 1,5 litre su tüketin. Kendi kafanıza göre diyet listesi hazırlamayıp bir diyetisyenden yardım alın. Kısaca konu hakkında bazı önerilerde bulunacak olursak;

    *Mevsiminde sebze ve meyve tüketin.
    *Mutlaka günde 1 saat yürüyün.
    *Günde 1,5 litre su tüketin.
    *Sık sık fakat az yiyin.
    *Ekmeği, tuzu ve şekeri azaltın.
    *Dışarı çıkacağınız zaman yanınızda birkaç tane

    [​IMG]