İstediğini Ye Diyeti

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Destina tarafından 6 Ekim 2009 tarihinde açılan konu


  1. İstediğini Ye Diyeti ile haftada ortalama 1 kilo verebilirsiniz.
    Günlük kalori: 1500 Kcal
    Hedef: Haftada ortalama 1 kilo.


    # Haftada 1 kilo vererek, yavaş ancak emin adımlarla zayıflamak isteyenlerin diyeti. Günde 2 bardak ayran veya 2 kase yoğurt yemek aralarında yenilebilir.Çay/kahve şekersiz ve sütsüz içilmelidir.
    # Havuç salata değil, sebze sayılmalıdır. (Havuç salatası, sebze yemeği yerine geçer)
    # Patates, kızartma, kuruyemiş hamur işleri yenmemelidir.
    # Meşrubat, meyve suyu gibi içecekler rejim boyunca tüketilmemelidir.

    Bu diyetin günlük menüleri:

    1.GÜN
    # Sabah : 1 dilim ekmek, beyaz peynir, domates, salatalık, çay/kahve.
    # Öğle : 1 kase çorba veya 1 dilim ekmek, 5 köfte kadar et, balık veya tavuk/veya 6 kaşık sebze yemeği (zeytinyağlı veya kıymali bir sebze yemeği)/veya 6 kaşık bakliyat (normal pişirilmiş) 1 tabak salata.
    # İkindi : 1 dilim ekmek, beyaz peynir/veya 1 meyve.
    # Akşam : Öğle menüsündeki alternatifleri akşam menüsü için de geçerlidir.
    # Gece : 2 kraker, beyaz peynir.

    Bu diyette günlük menü diyet süresince aynıdır.