iştah açan öneriler

'Sağlık Rehberi' forumunda Dark tarafından 29 Eylül 2009 tarihinde açılan konu


  1. Bu öneriler iştah açar!
    Yemek yemek sizin için işkenceye dönüyorsa önerilerimizi uygulamaya ne dersiniz?
    • Yemeklerinizi arkadaşlarınız ve ailenizle yemeyi deneyin ve yemeğin hazırlanması sırasında onlara yardımcı olun.
    • Peynir, kraker, puding, yağlı tohumlar gibi sağlıklı ve yanınızda bulundurmanız kolay atıştırmalar edinin. • Sık aralıklarla yemek yiyin (yaklaşık 2 saatte bir).

    • Çok fazla aç olmadığınız dönemlerde sevdiğiniz besinleri tüketin. İyi hissettiğinizde mümkün olduğu kadar çok yemeye çalışın. Genellikle sabahları daha enerjik olursunuz ve iştahınız da daha açık olur.

    • Hazır veya hazırlanması kolay olan yemeklerden yararlanın. Örneğin; dondurulmuş besinler, tavuk salatası, çorbalar, milkshake’ler, pudingler, peynirli makarna.

    • Her zamanki beslenme alışkanlıklarınızdan farklı bir şeyler tüketin. Örneğin sabah kahvaltısında sandviç deneyin, esnek olun.

    • Şişkinlik hissini erken hissetmemek için yemeklerden sonra bir şeyler için.

    • Kahve, su ve çay yerine çeşitli besin öğeleri ve kalori içeren süt, meyve suyu, milkshake için.

    • Yemeklerden önce çorba ve soda içmekten kaçının. Çünkü bunlar size doygunluk hissi verir, diğer besin öğelerinizi yemenizi önler.

    • Yemekten arta kalanları diğer öğün için dondurun.