ısınma hareketleri resimli anlatım

Konusu 'Soru Cevap' forumundadır ve Misafir tarafından 27 Eylül 2011 başlatılmıştır.

  1. Misafir Ziyaretçi

    ısınma hareketleri resimli anlatım
  2. EyLüL

    EyLüL Üye

    Katılım:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    26.900
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    İzmir

    Cevap: ısınma hareketleri resimli anlatım

    ISINMA HAREKETLERİ
    Isınmış bir vücut her zaman için ısınmamış bir vücuda oranla daha performanslı çalışır.
    Aşağıda şekillerini verdiğimiz hareketleri yapmanızı tavsiye ediyoruz. Bu hareketleri sadece kaymadan önce değil düzenli aralıklarla yapmakta fayda var. Eğer bu hareketleri yaparken normalden fazla bir ağrı hissediyorsanız, bir doktorla görüşüp onun, sizin için hazırladığı programı uygulamanız yerinde olur.
    Unutmayın bu hareketler standart hareketlerdir.
    Isınmak bir çoğunuza komik geldiği için eminim yapmak istemiyorsunuzdur.
    ama inanın jandarma eşliğinde sedyeyle aşağı gelmekten iyidir.
    Bu hareketleri yapmak sakatlanmanızı engellemez ama sakatlanma riskini azaltır.
    Sakatlanmanın en kötü yanı bir süre kayamamaktır, bunu düşünün ve snowboard yapabilmek için ısının.
    [​IMG]
    Yukarıdaki şekilde gördüğünüz gibi -şart olmamakla beraber- önce sağınıza sonra ortaya ve en son solunuza uzanarak esniyorsunuz Resimdeki kadar bacaklarınızı açmayı denemeyin bile.
    [​IMG]
    Sağ ayağınızı sol bacağınızın altına atıyorsunuz, daha sonra sol bacağınızı sağ bacağınızın üzerine yerleştirip, öne eğilerek esniyorsunuz.
    Butterfly
    Bildiğimiz kelebek hareketiyle ısınmaya devam ediyoruz
    [​IMG]
    Sağ ayağınızı sol dizinizin arkasına atıp vücudunuzu belinizden sağ arkaya doğru olacak şekilde duruyorsunuz, Zorlamdan yavaşça
    Aman belinize dikkat!
    [​IMG]
    Şekildeki gibi egzersizler yaparak bacaklarınızı çalıştırıyorsunuz.
    Side Bend
    Sağ ve sol tarafa doğru kollarınızdan belinize kadar esnediğinizi hissedeceksiniz.

    [​IMG]
    Quad Stretch
    Bacakların ısınması diğer yerlerin ısınması kadar önemli Dengenizin bozulmaması için bir yere yaslanarak güç alabilirsiniz.

    [​IMG]

    Bacaklarınızı ısındırmaya bu hareketle sürdürebilirsiniz Bu hareketle dizinizin arkasında bir gerilme hissedeceksiniz, diğer hareketlerde olduğu gibi bu hareketi de kendinizi fazla zorlamayın.

    [​IMG]

    İki harekette de destek aldığınız bir yer var.

    [​IMG]

    Ve son olarak kolların ısınmasını sağlayan hareketler.
    Bu hareketleri kara çıkmadan önce kaldığınız yerde yapmanızı tavsiye ediyoruz. Üzerinizdeki elbiselerle bu biraz zor olur.