İlköğretim Okullarında Okuyan Öğrencisi Bulunanan Veliler

'Bilgi Rehberi' forumunda ORHAN tarafından 2 Nisan 2008 tarihinde açılan konu


  1. [​IMG]



    Burayı tıklayın, öğrenciniz hakkında bilgi edinin...



    E- Okul İlköğretim Veli Bilgilendirme Sistemi,
     



  2. Teşekkürler Orhan bey eminim bu benim işime çok fazla yaracak...:f63:
     



  3. Bir çok velinin işine yarayacak. Tabii benimde. Teşekkürler hocam.
     



  4. paylaşım için teşekkürler emeğine sağlık orhan hoca:f40:
     



  5. Teşekkürler Orhan bey oğlumun notlara baktım:f106: akşama söylicem ona notlarını bakalım ne diyecek o artık durmasın saklasın:f106: Emeğine sağlık :f40:
     



  6. emeğinize sağlık öğretmenim paylaşımınız için teşekkürler
     



  7. biz büyüttük ama küçüklere lazım olur paylaşıma tşk
     



  8. Harika bir paylaşım evet bencede tüm öğrenci velilerine lazım olacak bir sistem şuan için belki küçükler bizleri kandırmak için not konusunda ama ne olur ne olmaz dimi
    Paylaşım için teşekkürler Orhan Hocam
     



  9. Öğretmenim teşekkürlerrr
    takibettiğim ve gerçektende güzel bi sistem
    tabiki her öğretmenimiz buna sizler gibi
    duyarlı isee
    veliler ve öğrenciler içinde güzel bi sistem bencee
    emeğinize sağlıkkk
     



  10. Paylaşımınız için teşekkürler Orhan Bey..
     



  11. teşekkürler orhan bey bilgi ve paylaşım için hepimizin işine yarıyacak hiç şüphesiz
     



  12. :oops: :oops:
    Annem zaten biliyor notlarımı.
     



  13. Paylaşım için teşekkürler Orhan hocam
     



  14. :f40: :f40: :f40: güzel ve faydalı bir paylaşım elinize sağlık
     



  15. bilgi ve paylaşımına teşekkürler hocam