ilk fıkralarınız benden olsun

'Eğlence' forumunda Deniz tarafından 14 Mart 2008 tarihinde açılan konu


  1. KIRMIZI BİSİKLET
    Afacan çocuğun doğum günüdür ve annesinden bir kırmızı bisiklet ister.
    Annesi de ona bisikleti hak etmediğini ve hazreti İsa'ya günahlarını itiraf ettiği bir mektup yazmasını söyler.
    Çocuk odasına gider ve başlar yazmaya..

    "Mukaddes isa hazretleri, hep yalan söylediğim için affedin. Söz veriyorum bir daha olmayacak. Bugün benim doğum günüm ve sizden bir kırmızı bisiklet istiyorum".
    Çocuk yazmayı bırakır ve sonra mektubu yırtar atar. Çünkü günahları o kadarcık değildir.
    ikinci mektubu yazmaya karar verir.
    " Mukaddes İsa hep yalan söylediğim ve annemi dinlemediğim için beni affedin. Bu bir daha olmayacak. Söz veriyorum. Bu gün benim doğum günüm. Sizden bir kırmızı bisiklet istiyorum. "
    ve bu mektubu da yırtar,çünkü bunlarda işlediği bütün günahlar değildir
    Ve başlar üçüncü mektuba. Yine olmaz ve afacan çocuk başka bir yol denemek için annesinden izin alır ve kiliseye gider.
    Bunu gören annesi çok sevinir ve yaramaz oğlunun akıllandığını
    sanar.
    Küçük çocuk kilisede küçük Meryem Ana heykelinin yanına gider ve sağa sola baktıktan sonra onu çantasına koyar ve eve götürür.
    Evde yine odasına çıkar ve İsa'ya son mektubunu yazar,

    "Bana kırmızı bisikleti al. Annen elimde rehin."


    AYNA

    Tarihte ilk kez Kars'a ayna gitmiş. Adamın biri aynayı görüp
    Eline almış.
    Daha önce hiç kendini görmediği için ölen kardeşine benzetmiş karşısındakini.

    Adam:- Ey gidi gardaşımm. Seni bi daha görmek nasipte varmış !
    Aynayı eve götürüp sarılıp uyumuş kardeşine:).

    Karısı bakmış adam bişeye sarılıp uyuyor. Aynaya bakmış bir kadın!

    Allah belanızı vireee. Bu kadında kim? Bi şeyede benzese...diyerek

    feryat figan evden çıkıp kadı efendiye gitmiş kadın.

    Kadı efendi adam beni bu çirkin kadınla aldattı.

    Kadı aynaya bakar ve şöyle der:-Yav bu karıdan çok *****
    benziir.:)))


    tabu

    Kelime: KADINBUDU
    > - Olum sen nesin?
    > - Erkek!
    > - Tersi?
    > - Kadin!
    > - Onun yeneni?
    > - Citir
    >
    >
    > Kelime: ZEBANI
    > - Allahin meleklerinden biri.
    > - Cebrail .
    > - ilk uc harfi cizgili bir hayvani cagristiriyor.
    > - zebrail ?
    > - seni zebrail carpsin insallah!
    >>
    >
    > kelime : TELEPATI
    > -hani ben sana bir seyi anlatmaya calisiyorum ama sozle degil
    >beyin , dalgalariyla falan...
    > -ihihih neydiiii .. teletabi ..!
    > -tamam tele'si kalsin kedilerin eli! ne ne denir?
    > -buldum telepence
    > -offf beee bi kere de bil be...
    >
    > son kelime eger bilinirse oyun ve hesap gidecektir. sure son 10
    >saniye
    >
    > kelime : LAMBADA
    > ekip1 bakan kisi: aha bittiniz
    > ekip2 anlatan kisi: sen oyle san. soyle bakalim alaaddinin cini
    >nerede yasar.
    > ekip2anlayankisi: lambada
    > ekip1toptan: ***** ..
    >
    > kelime : VAN GOGH (kulak tabu kelime)
    > -abi bu kisi bir organini kesen bir sanatci
    > -bulent ersoy !!!
    >
    > kelime: UĞUR DÜNDAR
    > anlatan: tv de program yapiyo hani yillardir
    > anlayan: reha muhtar? ali kirca?
    > anlatan : yok yok sarisin mavi gozlu
    > anlayan : ataturk?
    > ekip1: gulmekten iptal!
    >
    >
    > kelime: SERÜVEN
    > a: abi macellan nasi biriydi?
    > b: ne biliyi m iyi biriydi heralde (birinci kopus,ama duur)
    > a : abi onu demiyorum neye duskundu?
    > b : kadına bi de ickiye olabilir
    > (pes)
    >
    > >
    > kelime : OKUL
    > -biz nereye gideriz hergun
    > -bara ... diskoya .. sinemaya .. cafeye .. bowlinge..
    > alisverise...gezmeye .. ay olmuyo boole baska sekilde anlat
    > -ailemiz bizi nereye gidiyo biliyor
    > -haaa okulaaa
    >
    > kelime: KÖPEK BALIĞI
    > -denizde ne olur?
    > -dalgaa!
    > -hayir ya oyle diil hani karadada var hav hav eder?
    > -ha kopek
    > -onun denizde olani?
    > -deniz kopegi!
    >
     



  2. :f30::f30::f30:

    emeğine sağlık Abla...

    sabah sabah çok iyi geldi...
     



  3. :( :( Teşekkürler ablam sabah sabah güldürdün beni Allah ta seni güldürsün emii:(
     



  4. :f30::f30:
    Sabah sabah beni güldürdünya, helal olsun valla :f30:
    Paylaşım için teşekkürler..
     



  5. :f30::f30::f30: Çok güzeldi :f30::f30:

    Ellerinize saglık Deniz :f9::f9:
     



  6. :f30::f30::f30: Paylaşım için tskler DENİZCİM emeğine sağlık :f106::f106::f106: