Hızlı Zayıflama Formülleri

Konusu 'Sağlıklı Zayıflama ve Diyet' forumundadır ve Ezlem tarafından 12 Nisan 2011 başlatılmıştır.

  1. Ezlem Üye

    Hızlı Zayıflamanın yolları
    Kolay ve Hızlı Zayıflamak
    Hızlı Etkili Zayıflama Formülü

    Zayıflamanın bir tek yolu diyet yapmaktan geçmiyor. Uygulayacağınız bazı basit yöntemlerle de diyet yapmadan fazla kilolarınızdan kurtulabilirsiniz.

    Nişastayı bir porsiyona düşürürken aynı zamanda meyveyi aşırı tüketmemeye ve beslendiğimiz yağlarla ilgili olarak da biraz daha hassasiyetle yaklaşmamız konusunda bu yolda bize çok faydalı olacak bir diğer unsuru meydana getirmektedir.

    İşte Hızlı Zayıflamanın Yolları ;
    1. Kahvaltı dahil olmak üzere mutlaka her öğünde protein içeren besinleri tüketmeye gayret ediniz. Örnek olarak vermek gerekirse yumurta, et, tavuk, balık, süt, peynir, mercimek, kuru fasulye, nohut, fındık ve bulgur gibi yiyecekler proteini barındıran türdendirler.

    2. Ekmek ve makarna gibi tahıllı ve unlu gıdaları en azından bir süreliğine sofralarınızda bulundurmamaya özen gösteriniz.

    3. Gün içerisinde öğünlerinizi oluşturan besinlerin büyük çoğunluğu avlanmış, yakalanmış, yerden toplanmış veya ağaçtan koparılmış türden olmalıdır.

    4. Nişastayı günde sadece bir porsiyon halinde tüketirken bunun akşam yemeğine denk gelmemesini de dikkatle göz önünde bulundurun. En iyi seçenekler yulaf ezmesi, patates ve baklagillerdir.


    5. Meyveler günde en fazla iki defaya mahsus olmak üzere, şeker oranı düşük, lifi yüksek türden meydana gelmelidir. Muzdan kaçınırken elma, armut, erik, çilek ve kiraz gibi meyvelerin hepsi de rahatça yiyebileceğiniz ve önemle önerebileceğimiz tarz yiyeceklerdir. Geçici bir süre için meyveler tek başına veya kuruyemiş, peynir gibi hafif besinler eşliğinde yenilirlerse çok daha olumlu sonuçlara gidilebilir. Meyve sularından özellikle kaçınmalısınız.

    6. Özellikle inek sütünü şimdilik azaltın veya tümüyle sofralarınızdan men edin. İstisnai durumlar için makul oranda peynir ve arada bir yoğurt tüketilebilir, fakat gereğinden çok şeker içerdiği için yoğurdu seçerken yağsız olanını tercih etmemenizi öneririz.

    7. Alkolü azaltın veya en temizi tümüyle rafa kaldırın.

    8. Ayçiçeği ve mısır özü gibi bitkisel yağlar yerine zeytinyağında yoğunlaşmanızı tavsiye ederiz.

    9. Önemle margarin ve hidrojenli yağlardan kaçınmalısınız. Kısmen hidrojen barındıran yağlarda tercih edilmemesi gereken türden yağlar arasında bulunmaktadır.

    10. Su tüketimi çok büyük önem taşır. Miktar olarak belirtmek gerekirse günde 2-3 litre arası su tüketen bireyler bunun faydalarını hissedilir biçimde göreceklerdir.


Benzer konu başlıkları: Hızlı Zayıflama
Forum Başlık Tarih
Sağlıklı Zayıflama ve Diyet Hızlı Zayıflama Önerileri 13 Nisan 2011
Sağlıklı Zayıflama ve Diyet Hızlı Zayıflama Hareketleri 13 Nisan 2011
Sağlıklı Zayıflama ve Diyet Hızlı Zayıflama Diyetleri 12 Nisan 2011
Sağlıklı Zayıflama ve Diyet Hızlı Zayıflama Diyeti 12 Nisan 2011
Sağlıklı Zayıflama ve Diyet Hızlı Zayıflama Yöntemleri 12 Nisan 2011