Her Zaman yapılabilen Diyet

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda YAREN tarafından 20 Ağustos 2008 tarihinde açılan konu


  1. SABAH : 1 dilim kepek ekmek az yağlı beyaz peynir (mavi-yeşil peynir) yanında şekersiz çay yada cornflakes 1 su bardağı yağsız süt kuru meyve (1 adet kuru incir veya a adet kuru kayısı)




    ARA : 1adet meyve.yada 2-3 grissini ve ayran yada 1 dilim peynir ve 1 dilim ekmek




    ÖĞLEN : 1 tabak sebze yemeği (yağsız)yoğurt veya cacık 1-2 ince dilim ekmek yada 3-4 ızgara köfte yanında limonlu az yağlı salata (1 tatlı kaşığı ölçüsü) 1 dilim ekmek




    ARA : 1 adet meyve yada 2-3 grissini ve ayran yada 1 dilim peynir ve 1 dilim ekmek




    AKŞAM : Et veya sebze yemeği yanındasalata veya yoğurt 1 dilim ekmek veya 1 kase çorba




    ARA : 1 meyve yada 1 bardak süt (yağsız)