Harfleri Ters Yazmak

'Teknik Yardım' forumunda Wish tarafından 9 Nisan 2009 tarihinde açılan konu


  1. Değişik bir font tipi. Harflerinizi tersten yazarak hoş bir görünüm vermek isterseniz

    BUYURUN BURADAN

    Örnek :

    вαzєи ѕυѕмαк gєяєкιуσямυş
    вαzєи вσмвσş вαкмαк gєяєкιуσямυş нαуαтıи уαℓαиℓαяıиα
    αиℓαмαуα çαℓışмαк ѕαçмαℓıкмış
    αиℓαмα∂αи уαşαмαк gєяєкιуσямυş
    zαмαи ∂єğιℓмιş gι∂єиι gєяι gєтιяєи.
    αѕℓıи∂α zαмαимış ναя σℓαиı göтüяєи
     





  2. Kesin lazım olur sağol appam
     





  3. çok güzel hep merak etmişimdir nasıl yazıyorlar diye:D teşekkürler
     





  4. Yaaa ama ben yazamadım :(
    Nasıl oluyor bir açıklarmısın Wish ablacım zahmet olmasa :f196:
     



  5. Tabiki вℓσσм'cum. Öncelikle verdiğim linke tıklıyorsun. Sonra açılan pencerede normal yazılı stuna yazmak istediklerini yazıyorsun. Hemen altında weird yazılı yerin altında yazdıkların tersten yazılı bir şekilde çevrilmiş oluyor. Oradan kopyalayıp istediğin yere paıştırabilirsin prensesim.
     





  6. Bazen ne yazdığını anlamam zor oluyo o ters yazıları ama imzalarda hoş oluyor teşekkürler taçlı güzel :f106:

    Unutmadan sen tacını birkere bile takmama izin vermezken hazan tacını geçen gün ben de unutmuş şu an benim başımda :f30::f30::f30:
     





  7. тєşєккüя є∂єяιм ωιѕн нαяιкαѕıи ¢αиıм:f196:
     





  8. ѕєиιѕєνιуσяυм ωιѕн вєℓкι αмα кєѕιи ∂єgιℓ

    anladınmı bakalım :f106:
     





  9. hakatanda güzel olmuş ben de bi deniyeyim :f20:

    ∂ιѕ¢σνєяєя
     







  10. αиℓα∂ıм вєℓιиαу. вєиι ѕєν∂ιğιи∂єи ємιи ∂єğιℓмιşѕιи. zσяℓα güzєℓℓιк σℓмαz. иαραℓıм. :f20:şєкєя¢ιм ѕєνєя вєиι :f63:
     





  11. yaaaa bn deniyorum ama olmuyo bi türlü yazmı ne yapmam lazım acaba
     





  12. çσк güzєℓ вιя ρяσgяαммιş...çσкк тєşєккüяℓєя ωıѕн αвℓα...вєи∂є нєρ мєяαк єтмιşιм∂ιя иαѕιℓ уαzιуσяℓαя ∂ιує....
     





  13. ya benim aklım bişeye takıldı
    bunları hiç kopyalamadan direk klavyedeki bazı tuşlarla yapamıyormuyuz
    lütfen yardımcı olunnn
     





  14. ben yazdimda hiç bir sey olmuyo???:f20:
    neden acaba

    yardimci olurmusunuz =D
     





  15. тєşєккüяℓєя güzєℓ∂ι ωιѕн.. =)
     





  16. yha kendi kendine yazmıo yazıyorum ters yazmıo :(
     





  17. wish yazacaqımızı yazdıktan sonra hiç bişeye basmayıp kendiliqinden mi cıkıo ?
     





  18. Ya Bende Altta Çıkmıyor Harflerr.
     





  19. Kardeş ben yapamadım :/
     





  20. Ya Ben Yapamadım Bı Solesen