Hamile kalmayı kolaylaştıran yiyecekler var mı?

'Bebek Bakımı' forumunda Misafir tarafından 29 Aralık 2011 tarihinde açılan konu


  1. Hamile kalmayı kolaylaştıran yiyecekler nelerdir
     



  2. Cevap: Hamile kalmayı kolaylaştıran yiyecekler var mı?

    Doğurganlık potansiyelimizi artırmak için en başta yapmamız gereken sağlıklı bir beslenme tarzına sahip olmak.

    Sağlıklı ve dengeli beslenmeye başlayarak hamile kalma olasılığınızı yüzde 80 oranında arttırabilirsiniz. Diyetisyen Gamze Şanlı, bu konuda dikkat etmemiz gereken unsurlar..

    Hangi yiyeceklere ağırlık vermeli?
    Tüp bebek konusunda oldukça faydalı bir site olan Cocukistiyorum.com’da hamile kalmayı kolaylaştıracak yiyecekler sıralanmış. Bizler de sizlerle paylaşmak istedik…

    Kereviz: Kadın ve erkekte cinsel faaliyeti çok artırır. Bütün salgı bezlerini çalıştırır.

    Soya: Vücudun direncini artırır. Günde 25 gr soğan ve turşu ile yenmeli. Tüm salgı bezlerini çalıştırır.

    Havuç: Hanımlarda adetin düzenli olmasını sağlar. Vücudun direncini artırır.

    Roka: Cinsel gücü artırır. P ve K vitamini ihtiva eder. Birçok minerale sahiptir. Kansızlığı giderir.

    Lahana: Başta E vitamini olmak üzere tam bir vitamin deposudur. Ne kadar çiğ yenirse o kadar etkili olur.

    Sarımsak: Bütün salgı bezlerini çalıştırır. Hormonların çalışmasını düzenler. Vücutta dezenfektan olarak görev yapar mikropları öldürür. Düzenli çiğ olarak yendiğinde büyük faydası vardır.

    Soğan: Taze ve kurusu ikisi de çiğ olarak yendiğinde vücut için çok faydalıdır. Vücutta bütün hormonları çalıştırır.

    Tere: Bol demir ihtiva eder. Vücudu dezenfekte eder. İçeriğinde C vitamini ve mineraller vardır. Vücudun direncini artırır. Hormonları çok çalıştırır.

    Karnıbahar: Bol E vitamini protein ve cinsiyet hormonu ihtiva eder. Cinsel gücü artırır.

    Armut: Tüm salgı bezlerini çalıştıran çok özel bir meyvedir.

    Greyfurt: Tüm salgı bezlerini çalıştırır. Bol C vitamini ihtiva eder zayıflatır.

    Hurma: Fosfor, kalsiyum, demir ve magnezyum ihtiva eder. Vücut direncini artırır.

    Mercimek: Bol miktarda B vitamini fosfor ve demir ihtiva eder. Vücudu kuvvetlendirir. Depresyonu önler bol kan yapar. Hamilelerde çocuğun anne karnında güçlü ve sağlıklı olmasını sağlar.

    Nohut ve Kuru Fasulye: Bol bol vitamin ve protein ihtiva ederler ve vücudun direncini artırırlar.