Haftalık Zayıflama Programı

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Merve tarafından 3 Mart 2012 tarihinde açılan konu


  1. 1 Haftalık Zayıflama Programı
    Haftalık Diyet Programı


    Pazartesi
    Kahvaltı: Şekersiz çay, kahve, iki dilim ekmek, ceviz büyüklüğünde tereyağı, bir meyva
    Öğlen: Izgara biftek, sebze, meyvalı yoğurt
    Akşam: Izgara et, bakliyat, bir-iki dilim ananas

    Salı
    Kahvaltı: Şekersiz kahve, çay, az yağlı süt, yulaflı müsli
    Öğlen: Rendelenmiş sossuz havuç, balık ve haşlanmış patates, bir kase yoğurt
    Akşam: Izgara biftek, sebze yemeği, yağsız beyaz peynir, bir meyva, bir dilim ekmek

    Çarşamba
    Kahvaltı: Şekersiz çay, kahve, az yağlı süt, bir meyva
    Öğlen: Sossuz salata, haşlama patates, bir kase yoğurt
    Akşam: Sebze çorbası, haşlama balık, pilav, bir kase yoğurt

    Perşembe
    Kahvaltı: Şekersiz çay, kahve, dörtbuçuk dilim tahıllı ekmek, bir ceviz büyüklüğünde tereyağı, bir kase yoğurt
    Öğlen: Az yağlı kıvırcık salata, tavuklu pilav, beyaz peynir, bir meyva
    Akşam: Tavuk salamı, limonlu salata, meyva salatası

    Cuma
    Kahvaltı: Şekersiz çay, kahve, iki dilim ekmek, bir ceviz büyüklüğünde tereyağı, bir meyva
    Öğlen: Sossuz salata, iki dilim tavuk salamı, mercimek, bir yoğurt, bir meyva
    Akşam: Sebze çorbası, iki küçük patates, beyaz peynir

    Cumartesi
    Kahvaltı: Şekersiz çay, kahve, az yağlı süt, yulaflı müsli
    Öğlen: Bir yumurta, bonfile ve patates püresi, bir kiwi, bir dilim ekmek veya bir kadeh şarap
    Akşam: Karışık salata (havuç, domates, mısır, ton balığı), bir dilim ekmek

    Pazar
    Kahvaltı: Şekersiz çay, kahve, bir tavuk salamı veya bir-iki katı yumurta, bir dilim ekmek
    Öğlen: Soya soslu karışık salata, haşlama tavuk, vanilyalı krema
    Akşam: Peynirli roka salatası, mantarlı omlet, bir meyva, bir dilim ekmek



    alıntı