Goji Berry ile zayıflama nasıl olur

'Sağlık Rehberi' forumunda Eylem tarafından 17 Mayıs 2016 tarihinde açılan konu

  1. Eylem

    Eylem Editör Site Yetkilisi


    Goji Berry ile zayıflama nasıl olur

    [​IMG]


    Gıdalarımızda bulunan hayati madde (enzim, mineral, vitamin) oranı gittikçe azaldığının farkındayız. Bunun sebebi gıda endüstrisi olarak gösterebiliriz. Vücudumuza ne kadar çok miktarda yiyecek alırsak aslında hiçbir zaman bu miktar maalesef yeterli olmadığını görmektesiniz. Çünkü içeriği boştur. Bu kısır döngüyü yalnızca gıda endüstrisinin sunduğu bazı içeriksiz, içerisinde birkaç tatlandırıcılar ve aromalı suni maddeler bulunan gıdalardan vazgeçip (bisküvi, çikolata, cips, kola vb.) yerine besin değeri tam, organik ve taze gıdalara geçerek kırabiliriz. Beslenmemizde en önemli olgulardan biri de Çiğ ve Taze beslenmektir.

    Goji Berry ile zayıflama nasıl olur
    İnsanın fazla kilo alması birinci derecede yediği sağlıksız ve yapay besinler ile kaynaklanmaktadır. Bu konuda en mühim düşmanınız yapay şekerlerdir. Goji Berry ağzınızın tatlanması ve açlık hissettiğiniz durumlarda, düşük glisemik değere haiz son derece lezzetli ve sağlıklı bir atıştırmalıktır. Açlık ve şeker ihtiyacınızı rahatlıkla karşılayacaktır. Keza bu meyve, zayıflama konusunda size destek olacaktır.

    Goji Berry içindeki şeker; en doğal polisakkarit çeşidindeki doğal pirinç unu şeker türüdür. Gojiberry içeriğindeki şeker glikozla karşılaştırıldığında kan şekeri derecesini çok az yükselten Polisakkaritlerden oluşur. Glisemik Gösterge glikoz (üzüm şekeri) ile karşılaştırıldığında karbonhidrat içeren besinlerin öğütülmesine müteakip kan şekeri artışını gösterir. Bazı karbonhidratlar diğerlerine göre daha rahat parçalanıp kana ulaştırabilirler. 29’luk bir glisemik değer ile Gojiberry yüksek oranda şeker barındırmasına rağmen kolaylıkla parçalanan alan içinde kalır. Böylece yapay tatlandırıcı (aspartam, splenda) kullanmanıza gerek kalmaz. Zira şeker ihtiyacınızı tam olarak karşılar. Dahası Goji berry yüksek miktarda magnezyum ve krom içeren besinlerin birleşimine sahiptir. Goji berry melastan, yumurta sarısı ve maya sonra içeriğinde en çok doğal krom barındıran besinlerden biridir.
    Kan şekeri ve Krom ilişkisini inceleyen en önemli araştırmalardan biri 1997 yılında yapılmıştır. Deneye katılan 180 denekten bazılarına bir krom alaşımı bir kısmına da Plasebo verilmiştir. 4 ay sonrasında krom verilen deneklerde yalnızca az kan şekeri değerlerine ulaşılmadığı gibi İnsülin değerinin de azaldığı görülmüştür. Bu da pankreasın muazzam üretimini azaltabildiğine ilişkin önemli bir işarettir.