Göbek Ve Basen Eritme Hareketleri

'Kişisel Bakım' forumunda YAREN tarafından 16 Nisan 2011 tarihinde açılan konu


  1. Göbek Ve Basen Eritmenin Yolları,
    Göbek Ve Basen Eritme Egzersizleri,
    Göbek Ve Basen Eritme Hareketleri Resimli

    [​IMG]

    1.Yan yatarak sağ dizininizi ters L pozisyonuna getirin,sol bacağınız yerde ve düz olsun.Sağ ayağınızı L şeklini bozmadan 90 derece yukarı kaldırın ve diğer dizin hizasına getirin. Hareketi he bacak için 10 defa hareketi tekrarlayın.

    Hareketi olabildiğince yavaş ve doğru yapın.

    Bu hareketi yaparken basen bölgenizin çalıştığını o bölgenin çalıştığını yanmasından ve acımasından anlayabilirisiniz.

    2.Sağ elimizle duvara dayanıyoruz.Sağ ayağınızı yere sabitleyin.Sol bacağımız sıkı ve gergin bir biçimde ayağınızı olabildiğince yukarıya kaldırın.Hareketi her bacak için10 defa tekrarlayın.

    3. Basenleri şekillendirmek için yapabileceğiniz etkili hareketler :

    a) Mindere ellerinizi dayayın kollarınız düz olsun.

    Dizlerinizden biri de 90 derce açıyla minderde olsun.

    Diğer dizinizi göğsünüze çektikten sonra bacağınız düz bir biçimde geriye ve yukarıya kadar kaldırıp kalçanızı sıkın bu hareketi 5 defa yapın.

    b) Bir önceki poziyonunuzu bozmadan dizinizi 90 derece kıvrık biçimde yana ve yukarı doğru açın ve diğer dizininiz hizasına getirin.Bu harekti de 5 defa yapın.

    c) Bir önceki gibi minderdeki poziyonunuzu bozmadan ; Ayağınızı dizden yukarıya doğru itin ve kalçayı sıkıştırın.Bu hareketi de 5 defa yapın.

    Böylece 15 sağ 15 de sol bacağınızı için bu hareketleri yaparak basenleri eritebilir, kalçaları sıkılaştırabilirsiniz.

    Bu egzersizleri olabildiğince yavaş yapın.