Göbek ve basen eriten diyet listesi

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Yasemin tarafından 24 Aralık 2013 tarihinde açılan konu


  1. Kış aylarında kilo almamak için yada yaza girerken kışın aldığınız kilolardan kurtulmak için yapmanız gereken tabiki iyi bir diyet ayrıca aldığınız kilolarınız basenlerinide ve göbeğinizde toplanıyorsa bunun önüne geçmek için sizlere bir diyet önerimiz olacak.Yalnız bu tarz konularda her zaman yaptığımız gibi her diyet size uygun olmayabilir mutlaka bir diyet uygulamadan önce umana görünmeli ve tavsiyeleri doğrultusunda diyet yapmayı denemelisiniz.

    kalca-vebasenieritme-.

    Bu diyet ile sizlere 3 haftada, özellikle göbek-bel bölgesinden incelmeyi de sağlayabilek özel bir diyet programıdır bu.Yalnzı bu diyetle birlikte birazda spor yapmanız gerekecektir.Çünkü tek başına diyet bölgesel zayıflamanız için yeterli olmayacaktır.

    Örneğin mekik hareketleri yapabilirsiniz.Dizleriniz bitişik ve ayaklarınız birbirine paralel şekilde tabanları yeri gösterirken iki elinizi enseye koyup hızlı hızlı, sık sık ve kesik kesik hareketlerle karnımız acıyana kadar sabah ve akşam ellişer kez bu hareketi yapıyoruz.

    Sopalı hareket
    Bu harekette de bir sopayı ense kökümüze alıp iki elimizi geçiriyoruz. Ayaklarımızı yere sağlam basıp süratli bir şekilde sağa ve sola doğru daha çok kalçadan yukarısını hızlı bir şekilde döndürerek birkaç dakikada bu hareketleri yapıyoruz. Bu haraket karnın yan tarafındaki kasların şekillenmesi ve göbeğin erimesini sağlar.

    Bel kasları için mekik
    Bir taraftaki kolumuzu, bükülmüş olan diğer taraftaki dizimize doğru hafifçe, sık sık ve seri hareketlerle yakınlaştırmaya çalışıyoruz. Bu hareketi de birkaç dakika dayanabildiğimiz kadar yapmaya gayret ediyoruz. Daha sonra diğer taraftaki ayağımızı ve kolumuzu değiştiriyoruz. Bu hareket karnın yan tarafına doğru olan kasları çalıştırmak için yararlıdır.

    Haftanın tek günleri aşağıdaki listedekileri yiyin.

    Kalkar kalkmaz:

    1 bardak ılık ballı limonlu su (içine yarım tatlı kaşığı bal, 10 damla limon konacak).

    Sabah sporu:

    35 - 40 dakika tempolu yürüyüş yapın. Bol ter atmaya gayret edin. Ardından fotoğraftaki gibi 15-20 dakika spor.

    Duş:

    Ham ipek kese veya kabak lifi ile 5 dakika fırçalar gibi göbek, basen, popo, bel sertçe fırçalanacak. 5 dakika kadar susam yağı, kekik yağı, biberiye yağı, melisa yağı ile aynı bölgeye masaj yapılacak.

    Kahvaltı:

    1 adet kabuklu yeşil elma, 1 adet sert şeftali

    Ara:

    2 parmak taze dil peyniri yiyebilirsiniz.

    Öğle:

    1 porsiyon ızgara tavuk (derişiz), bol rokalı yeşil salata (taze soğanlı).

    Ara(saat 15.00): 3-4 yulaflı bisküvi

    Ara(saat 17.30): 1 adet yeşil elma.

    Akşam: 4-5 kaşık zeytinyağlı fasulye (az yağlı), 1 dilim tam ekmek, mevsim salatası.

    Gece: 1 bardak şekersiz tarçınlı ılık light süt. 3-4 fincan rezene çayı, yeşil çay, mısır püskülü, kiraz, avakado yaprağı karışım çayı içilecek.

    kalca-vebasenieritme-.

    Zayıflatıcı çayı elinizden düşürmeyin

    Bir su bardağı için 1-2 adet avakado yaprağı, 1 çay kaşığı yeşil çay, küçük bir tutam kiraz sapı ve mısır püskülü, 1 çay kaşığı rezene tohumu sadece 1-2 dakika kaynatılacak ve hafifçe fokurdadıktan sonra 3-4 dakika demlenmeye bırakılacak. Sonrasında şeker veya tatlandırıcı eklenmeyecek sadece çok ince bir dilim limonla içilecek.