Giriş Yemeği Diyeti

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda eftelya tarafından 5 Ekim 2009 tarihinde açılan konu


  1. Giriş Yemeği Diyeti Nasıl Yapılır?
    Giriş Yemeği Diyetinin Uygulanışı

    1. Gün

    Kahvaltı: Bir fincan kahve, kraker ve jambon/salam, 30 gr. kraker, 10 gr. pişmiş jambon ya da salam
    Ara Atıştırma: 200 gr. greyfurt
    Öğle: Pirinç çorbası, hindiba salata, 80 gr. ton balığı, 25 gr. kraker
    Ara Atıştırma: 160 gr. kivi
    Akşam: Taze fasulyeli makarna, hindiba salatası, 50 gr. çiğ jambon/salam, 25 gr. kraker

    2. Gün

    Kahvaltı: 125 gr. yarım yağlı yoğurt, 40 gr. ekmek
    Ara Atıştırma: 200 gr. portakal
    Öğle: Pirinç çorbası, morina haşlama, 50 gr. kepek ekmeği
    Ara Atıştırma: 180 gr. armut
    Akşam: Patates ve domates çorbası, dilbalığı haşlama, hindiba salatası, 30 gr. kepekli kraker, yarım kadeh şarap

    3. Gün

    Kahvaltı: 125 gr. yağlı yoğurt, 20 gr. kepek ekmeği.
    Ara Atıştırma: 180 gr. ananas
    Öğle: Kuru fasulye çorbası, 100 gr. dana eti şiş, reaene salatası, 20 gr. grissini
    Ara Atıştırma: 180 gr. elma
    Akşam: Sebze ograten, 100 gr. yağsız peynir, haşlanmış rezene

    4. Gün

    Kahvaltı: Bir fincan kafeinsiz kahve, 20 gr. kepekli kraker
    Ara Atıştırma: 185 gr. mandalina
    Öğle: Ravioli, et buğulama, marul salatası, 50 gr. kepek ekmeği
    Ara Atıştırma: 160 gr. muz
    Akşam: Sebze ezmeli makarna, ahtapot, fırında soğan, 50 gr. mısır ekmeği

    5. Gün

    Kahvaltı: 10 gr. süt eklenmiş kahve, 30 gr. kepekli kraker
    Ara Atıştırma: 210 gr. greyfurt
    Öğle: Makarnalı sebzeli çorba, 75 gr. ton balığı, haşlanmış karnabahar
    Ara Atıştırma: 160 gr. kivi
    Akşam: Pirinç çorbası, 50 gr. yağsız çiğ jambon/salam, hindiba salatası, 25 gr. kraker, yarım kadeh şarap

    6. Gün

    Kahvaltı: 125 gr. az yağlı yoğurt, 40 gr. yulaf ekmeği
    Ara Atıştırma: 200 gr. portakal
    Öğle: Pirinç çorbası, 90 gr. şişte kemiksiz et, hindiba salatası, 25 gr. kepekli kraker
    Ara Atıştırma: 185 gr. armut
    Akşam: patates ve domates çorbası, 100 gr. dana eti şiş, hindiba salatası, 50 gr. kepek ekmeği, yarım kadeh şarap

    7. Gün

    Kahvaltı: 125 gr. yağlı yoğurt, 20 gr. kepek ekmeği
    Ara Atıştırma: 180 gr. ananas
    Öğle: Karışık sebze, 60 gr. haşlanmış yumurta, haşlanmış rezene, 60 gr. buğday ekmeği
    Ara Atıştırma: 185 gr. elma
    Akşam: Sebze ezmeli makarna, 120 gr. haşlanmış pavurya, haşlanmış pancar, 20 gr. grissini