Gemici Vücudu için yapılan egzersizler

'Sosyal Konular' forumunda Demet tarafından 25 Mart 2014 tarihinde açılan konu

  1. Demet

    Demet Editör


    Kadınlar zayıflamak zarif bir görünüme kavuşmak için elinden geleni yaparken erkeklerde de benzer durumlar yaşanabilir. Kaslı, atletik bir vücut baklavalarla tamamlanırsa tüm gözler üzerinizde olacaktır.
    Eğer fazla yağlarınız varsa bunlardan kurtulmanın tam zamanıdır. Aşağıda anlatacağımız hareketleri günde sadece 20 dakikanızı ayırarak yapın ve vücudunuzdaki değişimi gözlerinizle görün.
    İlk olarak ayaklarınızı omuz hizasında açın ve ellerinizi yere koyun. Parmaklarınız üzerinde şınav pozisyonunda kalın ve hızlıca ayağa kalkın. Bu hareketi en az 10 kez tekrarlayın.

    Barfiks barını omuz genişliğinden biraz fazla bir şekilde üstten tutun. Ayaklarınızı çapraz bağlayın ve kol uzunluğunda kendinizi bırakıp yukarı doğru çekin. Başlangıçta 5 kez tekrarlayın.

    Dambıl her evde olmalıdır. Omuz hizanızda dambılları yana kaldırın. Eller önde birleşirken çömelmiş bir pozisyon alın. Dambılları yukarı kaldırırken kendinizde ayağa kalkın. 10 kez yapmanız yeterli olacaktır.